Te groot voor het paard of juist gepast ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:14

RusselNuwell schreef:
JunkDeLuxe schreef:
Ik vind jullie allebei te groot voor de pony, sorry.

De persoon op de eerste collage: probeert 'kleiner' te worden door haar beugels zo hoog te doen (zit ze nog wel gemakkelijk? :+ ), maar om eerlijk te zijn vind ik dit nog meer storen dan de tweede collage..
En de persoon op de tweede collage (dat ben jij dan?): jij zit beter qua beugellengte, maar ik vind je toch echt te groot.

Beter qua beugellengte ook absoluut niet.

TS, vind je post een beetje dubbelzinnig, want als je op die dressuurwedstrijd te groot word bevonden ben je dat ook om normaal te rijden, niet alleen voor de dressuurwedstrijden.

Ze zit wel 'eerlijker', probeert niet zo te verstoppen dat ze duidelijk te groot is, vandaar vind ik de lengte bij haar 'beter' :)

TS: bij ons zeggen ze altijd dat de 'perfecte' verhouding schouder-schoft is. Ik denk dat jullie schouders ver boven zijn schoft uitkomen, als jullie naast hem staan.. Probeer meer in die richting te gaan, zit voor jullie ook veel makkelijker! :D

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:20

ik vind meisje op de eerste foto's niet echt veel te kort zitten (lijkt miss op de 2e foto maar op de eerste valt dat wel mee), zou miss 1 gaatje langer kunnen.
meisje op de tweede foto's zit wel veel te kort, haar knieen komen helemaal voor het zadel dus die zou zo 3 gaatjes langer moeten zitten

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:45

RusselNuwell schreef:
LoveUggs schreef:
1e meisje en dan de foto links onder vind ik best mee vallen met hoe kort dit meisje zit :j :+

Meisje komt hier omhoog zo te zien voor het lichtrijden. Beetje vertekent beeld dus.

Nu je het zegt, zie ik het idd, en ga ik met je post mee! :j

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:39