davinci2412 schreef:Nadat ik van mn paard gevallen was met een gewone bodyprotector zat mijn hele rug vast. Heb een jaar bij de fysio gelopen. Een tijdje daarna ben ik weer gevallen en toen sloeg de bodyprotector alle lucht uit mn longen.
Ben vaak genoeg met en zonder BP ter aarde gestort.
Lucht wordt niet uit je longen geslagen door een BP, maar doordat je met klap ter aarde stort, been there done that.
(altijd hilarisch dat dan iedereen gaat vragen hoe het met je gaat, terwijl je daar als vis op het droge alleen maar probeert adem te happen)
En rug, tja wie weet hoe je rug er zonder BP aan toe was geweest.
TS, chique staat het niet, maar eigenlijk mogen ze denk ik geen punten aftrekken voor het gebruik van een veiligheids middel.
Als ze de eenheid willen bewaren, iedereen een B.P.?
in de caroussel club.Ik rij met BP dressuur, gewoon over mijn jasje, eronder gaat echt niet, ziet er niet uit, net een plofkip en je moet veel groter jasje hebben.
Airbag vest zou er wel onder passen, maar ik denk dat de functionaliteit zwaar achter uit gaat en als hij niet naar buiten kan ploffen,
waar plof hij dan heen, deels richting jou, lijkt me niet fijn en pijnlijk.
Is het na te vragen bij iemand wat jury leden er van vinden en regelement er van zegt?