Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
emilyslaluna schreef:We gaan zeker geen trailer huren. Dat is zeker weten heel duur. We kunnen een trailer van de staleigenaresse lenen maar dat zijn 2 paards trailers en die zijn te zwaar.
Brainless schreef:emilyslaluna schreef:We gaan zeker geen trailer huren. Dat is zeker weten heel duur. We kunnen een trailer van de staleigenaresse lenen maar dat zijn 2 paards trailers en die zijn te zwaar.
Ook met "maar" 1 paard er in?
First_Unique schreef:Als jij al aangeeft dat €2000,- te veel is zou ik uberhaupt wel achter mn oren gaan krabben of het wel verstandig is om een trailer te kopen. Mijn oude trailer kosten ook rond de 1500 en die was binnen een mum van tijd naar de *****.. Daar was ik pas ziek van.. Geen jaar plezier van gehad en te gevaarlijk voor mijn paard en om te vervoeren..
) had. Dat bleek niet zo te zijn dus maar mooi meegenomen. dodyg schreef:ik weet niet van waar je bent maar hier bij ons op de manege staan er 2 te koop..
zijn niet duur 500 per stuk.. wegens schulden eigenaar mogen ze goedkoop weg.. stalhouder heeft ze aangeslagen
1 tje heeft nederlandse papieren
http://nl.kapaza.be/limburg/2-pony-trai ... 587950.htm
emilyslaluna schreef:@pearlie Ik had het gevraagd aan een vrouw bij mij op stal of haar trailer te leen is. En ze zei dat ze het niet uitleent maar me wel een keertje wil brengen. Want stel dat mijn vader de auto rijdt met haar trailer achterop, en er gebeurt iets waardoor er schade komt, dan zorgt de verzekering er neit voor omdat er iemand anders achter het stuur zat.
emilyslaluna schreef:dodyg schreef:ik weet niet van waar je bent maar hier bij ons op de manege staan er 2 te koop..
zijn niet duur 500 per stuk.. wegens schulden eigenaar mogen ze goedkoop weg.. stalhouder heeft ze aangeslagen
1 tje heeft nederlandse papieren
http://nl.kapaza.be/limburg/2-pony-trai ... 587950.htm
Zijn ze dan ook helemaal in orde? Alles is goed? Heb je misschien meer informatie erover?
gr.
emilyslaluna schreef:We waren eigenlijk niet echt op zoek naar een trailer. maar omdat ik een goede had gevonden voor weinig, wilden mijn ouders erover nadenken en meestal als mijn voorstel goed is dan gaan ze ermee akkoord. Daarom het lage prijsje, ik kan met mijn ouders overleggen of ze wat meer uit willen geven. Er is een kans.