chantalxirs schreef:Sorry allemaal maar ik vroeg alleen maar of ik er mee op wedstrijd kon en op Google enz
Staat dat de falabella er in het algemeen te klein voor is om op te rijden maar omdat deze 1meter is vind ik het grappig om hem een beetje voor m'n zusje te rijden en een keer een onderlinge wedstrijd mee te rijden veder wil ik dus geen antwoorden op mijn topic dat ik er te groot voor ben en dat een falabella niet om op te rijden is want als je mij wilt uitleggen waarom niet stuur me dan maar een pb bericht
Het is gewoon voor de lol en nee je krijgt geen foto van mij
Sorry daarvoor ik wil graag dat er niet meer op deze topic gereageerd word
Gr. Chantal
Chantal, dit is geen aanval op jou. In de vorige berichten wordt alleen uitgelegd waarom jouw pony niet onder het officiële falabella ras valt. Ook staat er waarom men, incl. ik, denkt dat als je wedstrijden gaat rijden de jury het niet gaat waarderen als je met jouw lengte op een pony van 1meter gaat rijden.
Ik snap dat je gewoon rijdt voor de lol, maar als je zo'n vraag stelt op Bokt, dan krijg je soms antwoorden op vragen die je niet hebt gesteld;)
Maar als antwoord op je vraag: met een pony (shetlander) van 1meter mag je wel meedoen met (onderlinge) B wedstrijden.
Have fun verder