Oornetje met dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paroeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 12:52

Nog een bling randje erop maken haha. Ja klopt, ik denk dat hij dan in de war was met de FEI. Ik was al bang dat ik iets gemist had, maar gelukkig mag het nog steeds :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 13:30

Paroeska schreef:
Even een schopje! Ik let altijd goed op de regelementen en heb deze nu weer doorgelezen, en vraag me af of het jurylid gelijk heeft. Afgelopen zaterdag had ik wedstrijd en had het oornetje op. Na mijn 1e proef zei de jury dat het indoor niet meer is toegestaan (dus heb hem netjes afgedaan voor de 2de proef). Toch vreemd want op de wedstrijd vrijdag was er niks over gezegd en zaterdag op een pony wedstrijd werd er ook tegen niemand iets over gezegd. Nu weer de regelementen door gelezen, en kan er niks over vinden. Hoe zit het nou en hebben meer mensen commentaar gekregen? Ik zit er echt over na te denken om het regelement uit te draaien en iedere keer mee te nemen ;)

Indoor mag ook gewoon met oormuts.
Dat zou veranderen maar hebben ze niet door gezet enkel voor de FEI geloof ikdus niet voor de KNHS.
Echter snap ikt nut nooit van mutsjes indoor. Ik hebze alleen iutdoor tegen de vliegjes..

Quillemette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 14:18

Als ik de ring in mag met mijn nu nog 2-jarige hengst moet hij er ook aan geloven haha!
Ga er nu een paar laten maken met logo erop van mijn fotografie :)
Voor de meiden die ik sponsor, ben benieuwd!!

Paroeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 14:55

Ik merk het verschil bij een stresskip dat een oornetje net de scherpe geluiden weg neemt. Ik stop er dan geen watten oid in maar ik denk dat er genoeg zijn die dit wel doen. Dat zal denk ik ook wel de reden zijn van de FEI dat ze het hebben afgeschaft. Het zal mij niks verbazen als ze het in de toekomst indoor wel gaan verbieden.

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:20

Paroeska schreef:
Ik merk het verschil bij een stresskip dat een oornetje net de scherpe geluiden weg neemt. Ik stop er dan geen watten oid in maar ik denk dat er genoeg zijn die dit wel doen. Dat zal denk ik ook wel de reden zijn van de FEI dat ze het hebben afgeschaft. Het zal mij niks verbazen als ze het in de toekomst indoor wel gaan verbieden.

Idd, hiervoor gebruiken wij ook een oornetje. Ik dacht dat het niet toegestaan was met indoor. Maar dat mag dus gewoon.

Queelens

Re: Oornetje met dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:56

Watten of andere proppen erin/eronder stoppen mag sowieso niet dus daar mogen ze gewoon op controleren.