Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar ik kan niet ontkennen dat het soms niet klopt. Ik heb een keer geschreven op een groot concours en er kwam een pony de ring binnen,best een leuk ding, waarbij de jury gelijk zei: die wordt eerste. Dus het ligt niet altijd aan jezelf!eenitraM schreef:miamivice schreef:Betaald? Je maakt een grapje zeker.
Hier krijgen ze er voor betaald. Uitlopend van 15 tot aan 50 euro voor een halve dagLeeftijd/klasse/ervaring
Sansje schreef:eenitraM schreef:
Hier krijgen ze er voor betaald. Uitlopend van 15 tot aan 50 euro voor een halve dagLeeftijd/klasse/ervaring
Leeftijd/Klasse/Ervaring staan er geheel los van... Iedereen (ongeacht niveau/leeftijd) krijgt 20 euro dagvergoeding...
Dan hebben we het over per 4 uur... dat is een onkostenvergoeding at most... geen salaris.
Dus om mijn bericht in twijfel te trekken vind ik enorm onterecht. Juryleden melden zich na afloop van de proeven bij het secretariaat, geven een handtekening, vragen wij naar de gejureerde klasse en vragen wat zij willen hebben als vergoeding. Hoge juryleden, die langer in het vak zitten vragen en krijgen meer. Kan der niets aan doen dat jij in de verkeerde regio zit 
Sansje schreef:Helaas is het gewoon niet correct, daarom weerleg ik het. Niet te aangebrand. Alle juryleden krijgen dezelfde dagvergoeding, dat is vastgelegd bij de KNHS. Tenzij je het echt over de nationale top en subtop rubrieken hebt.
Ik hoef het niet te betalen, alleen uit te betalen. Zal wel aan de regio liggen
)... Ik hoef dat niet te verklaren. Zo zijn nou eenmaal de regels. Maar goed... off topic. Heeft eigenlijk ook niks met de vraag van de TS te maken. 
kohtje schreef:juval dan zou ik het na 6 jaar toch gaan zoeken in ander les oid. Ik bedoel iedereen moet toch een punt in de b kunnen halen? Zie in je profiel geen verkeerd paard.
eenitraM schreef:miamivice schreef:Betaald? Je maakt een grapje zeker.