Hallo,Mijn paard staat nu heerlijk met twee shetjes in de wei en het gaat heel erg goed. Hij is nu net een vaderfiguur voor ze. Mijn ene shetje is anderhalf en is nu 14 dagen bij ons en heet Floor en Jenthe is 9 maanden jong en is nu een week bij ons.
de shetlanders kunnen heerlijk buiten staan maar ook in de stal van mijn paard en in de inloopstal.
Ze hebben ook al samen in de wei gestaan en dat was dolle pret. Nu is de wei erg modderig en op de andere stukken wil ik ze nog niet hebben want die zijn erg nat en ben bang dat ze dan alles stuk lopen. Gelukkig hebben wij voor de stal een verhard platje van zestig vierkante meter waar ze ook heerlijk kunnen staan. Met wat speeltjes en een tak vermaken ze zich echt prima. Had nooit verwacht dat ik van 1 naar 3 paardjes ben gegaan maar zal ze ook niet meer willen missen het zijn echte shatjes en mijn paard staat niet meer alleen.
De omheining is nu bijna klaar en de stal word in het voorjaar helemaal aan de voorkant vervangen met nieuw hout zodat ze er weer mooi bij staan en heel wat jaartjes vooruit kunnen. Het is dan wel heel erg fijn om de wei helemaal voor jezelf te hebben en dat je helemaal je eigen baas bent. Misschien zit er over een aantal jaar nog wel 1 of 2 veulentjes in de planning maar laat de kleintjes eerst maar heerlijk klein zijn en genieten.
Trotse eigenaar van:
Mikey
Floor
Jenthe