Maar moet eerlijk toegeven dat ik er op dit moment even geen behoefte aan heb, ik longeer hem wel.

Buiten rijden kan ik zelf niet doen omdat mijn pony niet verkeersmak is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Straks in de lente het rijden maar weer oppakken, ze is nu iig één bonk energie.. Hopen dat ik wel snel weer kan lessen.
kinel schreef:hier ook een stop met mijn haf. met de shet gisteren nog een sleeritje gemaakt. en daarmee de voorpagina van de krant gehaald.
Gypsy schreef:kinel schreef:hier ook een stop met mijn haf. met de shet gisteren nog een sleeritje gemaakt. en daarmee de voorpagina van de krant gehaald.
Echt? Wat leuk!
En inderdaad, bevroren drollen, pfff... Ik zie mijn paddockje zo graag schoon, maar er liggen nu al enkele hopen die gewoon NIET weg willen.
Ik heb hier de mazzel dat ik zo de weg en het fietspad op kan, die zijn beide goed gestrooid.
Dat is zo'n rotklus, hooi uit de grond spitten wat ze uit de ruif hebben getrokken en ingetrapt hebben, over spierballen kweken gesproken
)
delvira schreef:onze bak is nu wel erg hard, heb maandagavond wel les gehad in een binnenbak, maar dat is nu wat onhandig de trailerverlichting moet gemaakt worden.......