ze staat ijzerloos dus nergens last van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kodaloverrr schreef:Weten jullie of paarden met ijzers meer risico hebben op uitglijden?
Mijn paard staat sinds vanmorgen voor het eerst op ijzers wegens gevoelige hoeven, maar ik weet niet of dit mee speelt met mijn rij-mogelijkheden? iemand wel?
De bak wordt fanatiek gesleept en er zijn al zakken vol met zout op gekomen. Merel_Brit schreef:Veel van jullie rijden buiten, is daar dan niet alles ook gewoon bevroren? Ik liep van het weekeind in het bos met de honden en heb m`n bosritje geannuleerd ivm de bevroren ondergrond die ik tegenkwam. Stappen jullie dan alleen maar buiten of galoppeer je ook gewoon?
)
Kimmloveit schreef:onze bak is kei hard ! en er ligt wat sneeuw op. moet ik nou wel rijden, een meisje die bij ons stalt heeft het ook geprobeert alleen die zei van : je kan wel wat gaan stappen en draven ! ik zit nou te tweifelen of ik het nou wel of niet zou doen.
mijn pony draaft en stapt ook nog eens best wel snel en met dit weer is ie niet in te houden, zou die dan niet struikelen in de bak of uitglijden ??