bodyprotector dames

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:02

@sprintje: ik kan me indenken dat dat kan gebeuren, maar dan nog zul je tijdens de val erg dichtbij je paard moeten blijven...en hoe vaak gebeurd dat nou ??
Voorbeeldje van 'kop voor' vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=s2YuZJ61wkg

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:10

DubbelDun schreef:
@sprintje: ik kan me indenken dat dat kan gebeuren, maar dan nog zul je tijdens de val erg dichtbij je paard moeten blijven...en hoe vaak gebeurd dat nou ??
Voorbeeldje van 'kop voor' vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=s2YuZJ61wkg

Haha heb het filmpje zitten bekijken :D
Als je zijwaarts onderuit schuift met een paard dan ben je nog niet los van het zadel op het moment dat je de grond raakt weet ik uit ervaring. Dat gebeurt niet vaak, maar ik gok dat dat de reden is waarom een airjacket alleen niet mag bij de cross. Maar ik ben geen cross expert hoor, dat is gewoon mijn redenatie. Moet toch een goede reden voor zijn waarom dat is besloten.

Inderdaad Sjolvir scheelt een boel oncharmante sport BHs 8-) Gaat écht nergens meer heen die voorgevel _O-

canela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 20:30

@sjolvir @Spintje , hahhaha sport bh xd , heb zon ding zelf nognooit gebruikt lijkt me namelijk echt vreselijk zitten, ondankt paardrijden soms ook 'onprettig' kan zijn : :o :P

Manonislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 14:36

Hallo ik wil zo'n air bp gaan kopen, liefst hit-air, anders airbag protector future.
Kan op internet diverse winkels vinden waar je ze kan kopen.
Heeft iemand een tip voor me waar ze ze met korting verkopen?
Uitverkoop of actie of demo model ofzo?

Bedankt!

Remark

Re: bodyprotector dames

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 14:40

Ik zat netde bit te lezen er daar staat een advertentie over een bp van waldhausen swing equestran safety p06 zoiets. Ziet er erg confortabel uit want het is net een vest. Iemand hier ervaring mee?

canela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 20:06

Remark schreef:
Ik zat netde bit te lezen er daar staat een advertentie over een bp van waldhausen swing equestran safety p06 zoiets. Ziet er erg confortabel uit want het is net een vest. Iemand hier ervaring mee?

ik zelf niet, en ken er ook nietmand mee. Maar ik keek zo op youtube en zo zag er zo'n filmpje over, ziet er erg confortabel uit en practisch, het filmpje is trouwens best wel grappig xd http://www.youtube.com/watch?v=plYCAnsE8po

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:32

Duur springlesje :D maar het geeft een goed beeld van de funktie van het Air-vest :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:37

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:46

Bij de manege waar ik les geef, reed een meisje met zo'n opblaasbare body en die ging af uit het niets.
Alle pony's schrokken van het rare geluid en zo bracht die body dus meer ellende dan veiligheid.
Daarom zijn vanaf nu die opblaasbaren niet meer in de lessen toegestaan.
En het idee dat hij niet af hoeft te gaan als je te dicht bij of met je paard valt spreekt mij niet aan.

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:59

ik heb ook die USG met blokjes, ik wilde wel soepelheid maar geen lege portemonnee. Ik vind hem wel fijn. In het begin was hij inderdaad wat stijfjes en mijn voorgevel moest een klein beetje ruimte zoeken, maar die "staat" er nu wel zin. Het fijne aan deze dingen is dat je de meeste altijd in maat kan verstellen.

let er bij het kopen wel op dat je geen rode vlakken ziet als je het klittenband hebt vast gezet, dan is je BP te klein!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:26

laurenuptown schreef:
Remark schreef:

ik zelf niet, en ken er ook nietmand mee. Maar ik keek zo op youtube en zo zag er zo'n filmpje over, ziet er erg confortabel uit en practisch, het filmpje is trouwens best wel grappig xd http://www.youtube.com/watch?v=plYCAnsE8po

Heb het filmpje gekeken maar dit is niet de gene die ik bedoel deze: Afbeelding

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:54