Bayazo bedankt voor de tip,, idd gaat dit, maar wij werken met een inschrijfsysteem, waarvan de gegevens weer geïmporteerd worden in concours 3.5 ( en ook dat importeren gebeurd op de laatste dag), anders moet ik 2 systemen bijhouden en dan maak je sneller fouten...... Het idee is goed, maar helaas voor mij niet werkbaar ( stiekem ook wel blij dat ik geen 1000 combi's. Of in te voeren)
nou, ik heb dus zo n pas, en duidelijk van tevoren bij inschrijving gemeld....en nog wordt het vergeten. Met het gevolg dat ik vandaag na mijn eerste proef bij de jury werd geroepen omdat ik niet met mijn hand afgroette maar alleen met mijn hoofd. toen ik zei datik met dispensatie reed, zei ze dat dat niet bekend was bij haar..... lekker dan. Wel een leer voor de volgende keer: ik ga het dus voortaan zelf dubbel checken bij de jury voor de proef. Dan steek ik de pas bij me op zak en kan ik m dus ter plekke in de ring nog tonen. In dit geval hoefde ik me neit te melden bij een wedstrijdsecr, want het inschrijfgeld was al betaald, ben dus gaan losrijden en me gemeld bij de ringmeester. Anders zou je het idd ook nog kunnen zeggen bij het aanmelden bij het secr.
Nobel01
Geplaatst: 06-02-13 10:40
-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt
20 april 2013 organiseren wij een wedstrijd voor de aangepaste sport.
RSV-Millenniumruiters te Zuidwolde
Je kan 2 proeven rijden, een reguliere proef ( B t/m Z2 ) voor promotie en een grade proef. ( twee grade proeven mag natuurlijk ook.) Alle 4 de proeven zijn toegestaan dus ook de Kür, en voor grade IV zowel op 40 als op 60 meter !
Deze wedstrijd is alleen opengesteld voor dispensatiepashouders !
Zegt het voort !!
Nobel01
Geplaatst: 07-02-13 08:45
-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt
De dispensatiepas had ik nog nooit eerder gezien tot 2 maanden geleden. De organiserende vereniging had netjes de copie vastgeniet aan de protocol en het was mij duidelijk dat de betreffende amazone met een zweep mocht rijden en de hele proef zou lichtrijden. De pas was daar duidelijk over. Het is misschien een idee, dat de KNHS in de mailings hier eens wat over schrijft, zodat het voor iedereen duidelijk is wat zo'n pas inhoudt.
Zojuist heb ik een mail uitgezet naar de KNHS, of er niet een herkenningsteken gedragen kan worden door de aangepaste sporters. Dat scheelt een hoop mensen heel veel frustratie. Eens kijken wat men daarvan vindt.
Deze week heb ik ze gebeld, ze hadden mijn mail wel gelezen, maar niet op gereageerd. Ze noemden het met een mooi woord, dat het de intergratie van de aangepaste sport voorbij streeft. Met andere woorden: leuk idee, maar we doen het niet. Terwijl het toch een hoop frustratie van zowel de ruiters, juryleden en omstanders schelen. Maar goed, als de KNHS niet wil, zijn we allemaal de pineut.