Blijheid schreef:net zoals sommige mensen hun neus breken omdat de cap op hun neus klapt. Moet je dan ook maar geen cap opzetten?
Present! Maar die cap blijft op.
Liever m'n neus dan m'n hoofd.
Overigens rij ik niet met BP.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus ik weet ook niet tot hoever ze wil gaan om te zorgen dat het lekker zit. En je er dus bijna niks van voelt.
jasz schreef:SZCarlijn schreef:een vriendin van mij heeft juist een wervel gebroken door een BP en het blijkt ook uit onderzoek dat met BP gevaarlijker is dan zonder!
ja idd, schreef ik ook, omdat je onnatuurlijk en dus veel te verkrampt valt en daardoor juist iets breekt.
SZCarlijn schreef:ja klopt je kan je niet soepel bewegen! gelukkig zijn wij het met elkaar eens! heel veel mensen zeggen namelijk dat ik altijd maar wat zeg maar dat is niet zo!
jasz schreef:SZCarlijn schreef:een vriendin van mij heeft juist een wervel gebroken door een BP en het blijkt ook uit onderzoek dat met BP gevaarlijker is dan zonder!
ja idd, schreef ik ook, omdat je onnatuurlijk en dus veel te verkrampt valt en daardoor juist iets breekt.
[/quote]
_AlMaraam_ schreef:Ik train een renpaard, dus ik moet me wel soepel kunnen bewegen, allereerst door erop te komen met een voetje maar om af te stappen ook wel. Dan heb je het probleem nog dat je in je beugels moet staan en voorover moet zitten zeg maar, lukt ook prima. Dus dit is wel een beetje flauwekul lijkt me.
SZCarlijn schreef:ja klopt ik doe crossen en hoog springen dus moet me ook wel makkelijk kunnen bewegen!

tamary schreef:_AlMaraam_ schreef:Ik train een renpaard, dus ik moet me wel soepel kunnen bewegen, allereerst door erop te komen met een voetje maar om af te stappen ook wel. Dan heb je het probleem nog dat je in je beugels moet staan en voorover moet zitten zeg maar, lukt ook prima. Dus dit is wel een beetje flauwekul lijkt me.
Ik denk dat de goede boven het budget liggen als ik TS goed begrijp.