Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. En krijg daarover ook vaak complimentjes van wandelaars. Toch heb ik niet tig setjes hangen maar dat wat er is past wel perfect bij elkaar. antje_vip schreef:Ik moet zeggen dat het wel aantrekkelijk wordt gemaakt om paardrij outfits te gaan kopen. Het zijn best mooie kleren en het ziet er leuk uit op de advertentiesDe enige reden dat ik er (bijna) niks van koop is omdat ik het geld er niet voor heb.
dus gewoon shirts en truien. ik rij trouwens ook vaak met mijn spijkerbroek en laarzen en soms alleen met jodphurs zonder caps.
Ondertussen heb ik er ook wel een aantal nieuwere, de recentste heb ik bijna een jaar geleden gekregen voor m'n verjaardag van m'n papa. En weet je? Ze zijn nog in piekfijne staat, alleen in de zwarte zit aan mijn knie een klein gaatje
Halsters koop ik overal, heb er van Fouganza, heb er ook van bij Kerckhaert. Als ik het mooi vind, en niet te duur, koop ik het. Mijn rijbroek van nog geen €20 (grootste kindermaat
) zit goed, en gaat jaren mee. Lelijk zijn ze ook niet. Ze zijn misschien niet zo modieus of glamoreus als een broek van €100; maar ik mest m'n stal zelf uit en kom altijd onder de stront te zitten. Zo ook mijn paard, dus toen ik vorig jaar een deken (200gr) voor haar kocht kostte me dat €40 bij Decathlon. M'n vriendin was meer dan het dubbele kwijt, en het hare was na 2 maanden helemaal stuk. Moest het niet zo warm zijn, zou Bai dit jaar dat van vorig jaar terug op krijgen, maar ze doet het maar even zonder.
Maar ik ben droog, warm, en vloek niet als m'n goedkope rijbroek vuil wordt. Mijn spullen van Decathlon, van peesjes tot borstels tot dekjes tot hoofdstellen, singels, halsters, dekens, ... gaan jaren mee. Ze zijn goedkoop, en dat is maar goed ook, want paardrijden is sowieso al duur. Ik ga me niet blauw betalen als het ook goedkoper kan.
Geen speciale paardrij-shirtjes of iets dergelijks dus.