Dees schreef:partywitch schreef:ik ken genoeg trailers van 5 jaaar oud waarvan de vloer al rot is...
Er zijn ook genoeg trailers waarbij dat op 5 jaar oud niet aan de hand is. Kwestie van de betere merken herkennen.
Wat mij zo intrigeert in dit verhaal... waarom nog 700 euro investeren in iets wat geen 700 euro waard is?
Daarnaast hebben moderne trailers meer te bieden voor het paard zelf, zoals bijvoorbeeld zoiets als een fatsoenlijke binnenmaat (diepte én hoogte).
Ik ken werkelijk geen enkele trailer uit bouwjaar 1993 die zich wat dat aangaat kan meten met eentje uit bijvoorbeeld 2008....
Soms moet je na 20 jaar toch echt accepteren dat de economische levensduur al lang voorbij is en de technische levensduur eigenlijk ook al.
Oh? Nou, en bedankt.
Ik zie niet wat een moderne trailer ECHT biedt wat mijn 84-er Westfalia niet heeft EN wat het leven voor mij of de paarden dan ECHT zoveel aangenamer maakt.......

laat ze duidelijk zijn in wat ze doen en idd de zogenaamde versleten voeringen laten zien, wij bewaren ook altijd de onderdelen en laten dat aan de klanten zien, duidelijkheid boven alles!!

haha