beste stuurlui staan aan wal,gggrrrrr,,,

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shirleyp
Blogger

Re: beste stuurlui staan aan wal,gggrrrrr,,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 10:34

Tja... Commentaar krijg je in paardenland altijd. Ik moet zeggen dat ik er soms ook wel blij mee ben. Ik zie nog veel te veel gebeuren wat eigenlijk niet kan, waar niemand iets van durft te zeggen.

Ik ben zelf ook niet echt sterk in direct goed reageren op kritiek, maar probeer er later wel even over na te denken. Misschien zit er wel een kern van waarheid in, zo niet leg ik het gewoon naast me neer.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 12:09

shirleyp schreef:
Tja... Commentaar krijg je in paardenland altijd. Ik moet zeggen dat ik er soms ook wel blij mee ben. Ik zie nog veel te veel gebeuren wat eigenlijk niet kan, waar niemand iets van durft te zeggen.

Ik ben zelf ook niet echt sterk in direct goed reageren op kritiek, maar probeer er later wel even over na te denken. Misschien zit er wel een kern van waarheid in, zo niet leg ik het gewoon naast me neer.

ik ben ook niet iemand die direct boos wordt hoor als iemand kritiek geeft maar ik ben wel zo dat ik diegene wel vraag of zij dan weten hoe ik het moet oplossen.en 9 van de 10 keren weten ze dat niet omdat die persoon,die zoveel kritiek op mij had zelf nog nooit op een paard heeft gezeten.tja dan heb je er weinig aan.
en ik ben ook wel iemand die zegt,hier heb je mijn paard en laat het maar even zien.ook daar ben ik heel makkelijk in.maar dat doen ze dan ook niet.

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 12:15

maybe2 schreef:
en ik ben ook wel iemand die zegt,hier heb je mijn paard en laat het maar even zien.ook daar ben ik heel makkelijk in.maar dat doen ze dan ook niet.

Dat heb ik ook wel eens gehoord, maar ik vind dat ook een rare redenatie. Dat je ziet dat iets mis gaat en anders opgelost kan worden, wil nog niet zeggen dat je dat ook meteen lukt op een vreemd paard. Tussen zien en doen zit een verschil, maar als je iets niet kunt kun je nog wel waarnemen dat het anders moet.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:23

Welkom in de wereld. Ik heb dat ook gehad, bij een jury nog wel. Ik hoorde het van de schrijfster. Kom ik binnen, zegt die jury, oh daar heb je haar weer met dat lelijke paard. Eh, pardon? ik heb een prachtige merrie hoor, bruin vachtje, hoefjes, koppie. Alles erop en eraan. Maar nu weet ik ook waarom ik bij die jury in geen enkele klasse ooit een winstpunt gereden heb.
Bokkers kunnen er ook wat van. Ik heb daarom wel eens wat foto's weggehaald.

Maar de duiksport is net zo. Je wilt niet weten hoe veel commentaar ik gehad heb op mijn duik naar 102,9m. En het was zo'n gave duik. Dat neemt niemand mij af, ik heb er van genoten en blijf er van genieten. :)

En zo doe ik het ook met paardrijden. Ik weet wat ik kan. En daar geniet ik van. Ik schaam me er niet voor.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 10:19

shirleyp schreef:
maybe2 schreef:

Dat heb ik ook wel eens gehoord, maar ik vind dat ook een rare redenatie. Dat je ziet dat iets mis gaat en anders opgelost kan worden, wil nog niet zeggen dat je dat ook meteen lukt op een vreemd paard. Tussen zien en doen zit een verschil, maar als je iets niet kunt kun je nog wel waarnemen dat het anders moet.

ik kan het wel en mijn paard ook wel,maar mijn paard heeft soms van die nukken,dan springt hij nog over een zandkorrel heen die een andere kleur heeft of over poep van een vorig paard,en ik had in die bak al veel vaker gereden,en dan was er niks aan de hand,dan weet ik dat mijn paard aan het klieren is,en ja dan pak ik hem even aan in de proef,en dat wil dan niet zeggen dat ik hem vreselijk ga schoppen of slaan maar ik riep wel even zijn naam en schopte even 1 keer goed en toen was het ook klaar.
als iemand anders op mijn paard (dus vreemd paard) het niet klaar zou krijgen,moet zich gewoon stil houden.als diegene wel op mijn paard zou stappen en mijn paard doet dan gewoon wat diegene vraagt heb ik daar respect voor.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-12 10:23

germie schreef:
Welkom in de wereld. Ik heb dat ook gehad, bij een jury nog wel. Ik hoorde het van de schrijfster. Kom ik binnen, zegt die jury, oh daar heb je haar weer met dat lelijke paard. Eh, pardon? ik heb een prachtige merrie hoor, bruin vachtje, hoefjes, koppie. Alles erop en eraan. Maar nu weet ik ook waarom ik bij die jury in geen enkele klasse ooit een winstpunt gereden heb.
Bokkers kunnen er ook wat van. Ik heb daarom wel eens wat foto's weggehaald.

Maar de duiksport is net zo. Je wilt niet weten hoe veel commentaar ik gehad heb op mijn duik naar 102,9m. En het was zo'n gave duik. Dat neemt niemand mij af, ik heb er van genoten en blijf er van genieten. :)

En zo doe ik het ook met paardrijden. Ik weet wat ik kan. En daar geniet ik van. Ik schaam me er niet voor.

dat meen je niet!!! het gaat er toch om hoe jij je proef rijdt?
haha ja hier op bokt kunnen ze er ook wat van.

ik geniet ook van mijn paard en ik weet wat ik kan en mijn paard ook,en als het een keer niet goed gaat dan denk ik gewoon,hij heeft gewoon zijn dag niet.klaar,maar als je dan vervolgens nog eens een heel preek over je heen krijgt tja dan ben ik er soms wel even klaar mee.