Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
shirleyp schreef:Tja... Commentaar krijg je in paardenland altijd. Ik moet zeggen dat ik er soms ook wel blij mee ben. Ik zie nog veel te veel gebeuren wat eigenlijk niet kan, waar niemand iets van durft te zeggen.
Ik ben zelf ook niet echt sterk in direct goed reageren op kritiek, maar probeer er later wel even over na te denken. Misschien zit er wel een kern van waarheid in, zo niet leg ik het gewoon naast me neer.
maybe2 schreef:en ik ben ook wel iemand die zegt,hier heb je mijn paard en laat het maar even zien.ook daar ben ik heel makkelijk in.maar dat doen ze dan ook niet.
shirleyp schreef:maybe2 schreef:en ik ben ook wel iemand die zegt,hier heb je mijn paard en laat het maar even zien.ook daar ben ik heel makkelijk in.maar dat doen ze dan ook niet.
Dat heb ik ook wel eens gehoord, maar ik vind dat ook een rare redenatie. Dat je ziet dat iets mis gaat en anders opgelost kan worden, wil nog niet zeggen dat je dat ook meteen lukt op een vreemd paard. Tussen zien en doen zit een verschil, maar als je iets niet kunt kun je nog wel waarnemen dat het anders moet.
germie schreef:Welkom in de wereld. Ik heb dat ook gehad, bij een jury nog wel. Ik hoorde het van de schrijfster. Kom ik binnen, zegt die jury, oh daar heb je haar weer met dat lelijke paard. Eh, pardon? ik heb een prachtige merrie hoor, bruin vachtje, hoefjes, koppie. Alles erop en eraan. Maar nu weet ik ook waarom ik bij die jury in geen enkele klasse ooit een winstpunt gereden heb.
Bokkers kunnen er ook wat van. Ik heb daarom wel eens wat foto's weggehaald.
Maar de duiksport is net zo. Je wilt niet weten hoe veel commentaar ik gehad heb op mijn duik naar 102,9m. En het was zo'n gave duik. Dat neemt niemand mij af, ik heb er van genoten en blijf er van genieten.![]()
En zo doe ik het ook met paardrijden. Ik weet wat ik kan. En daar geniet ik van. Ik schaam me er niet voor.