kauwend gedrag veulen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mrie

Re: kauwend gedrag veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 01:19

Je hoeft er niet op te reageren. Dit is iets voor paarden onderling. Dat ze er bij gaat liggen is wel heel vreemd (in vorig leven misschien hond geweest), maar zolang je er zelf geen "last" van hebt, lekker laten doen. Met last bedoel ik dat ze het later ook blijft doen als je op buitenrit bent en een paard tegenkomt. Ik geloof niet dat het enig probleem op zal gaan leveren. Ze groeit er vanzelf overheen... Als je er niet op reageert wordt het ook geen 'dingetje' om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Gewoon doen alsof het volkomen normaal is. (wat het voor haar ook is)

charissa90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 10:39

mrie schreef:
Je hoeft er niet op te reageren. Dit is iets voor paarden onderling. Dat ze er bij gaat liggen is wel heel vreemd (in vorig leven misschien hond geweest), maar zolang je er zelf geen "last" van hebt, lekker laten doen. Met last bedoel ik dat ze het later ook blijft doen als je op buitenrit bent en een paard tegenkomt. Ik geloof niet dat het enig probleem op zal gaan leveren. Ze groeit er vanzelf overheen... Als je er niet op reageert wordt het ook geen 'dingetje' om aandacht te krijgen bijvoorbeeld. Gewoon doen alsof het volkomen normaal is. (wat het voor haar ook is)

okeee dankjewel ! maar liggen doet ze ook niet als.je al bij der bent dus daar ga ik denk.ik.geen last van krijgen. als ze dat doet het dus gewoon negeren halsteromdoen en.der meenemen?

mrie

Re: kauwend gedrag veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:32

Precies, je snapt het helemaal! Succes