3112Gizmop schreef:@Tigra, wij hebben beurtenrol, wil zeggen om de week breng ik ze buiten en binnen, geeft s'ochtends eten en s'avonds. Eigenaar daarentegen doet dat niet! hierdoor zijn ze sowieso al dan nerveuser om s'avonds binnen te willen gaan om te eten, hoe zou je zelf zijn als je s'ochtends honger hebt en geen eten hebt!!!! Vroeger gaf ik mijn paard als eerste eten, eigenaar daarentegen doet eerst zijn paarden en ga zo maar verder........er is geen structuur met alle gevolgen vandien. Weet ook dat eigenaar al eens een stamp durft te verkopen als een paard niet luistert, is dit hetgeen jullie ook willen dat ik doe zodat het paard luistert???? Nee hoor zo ben ik niet, ben misschien te goed, maar een paard slaan zal ik nooit doen!!!! Wat betreft die stroom ging de eigenaar het nodige doen, daar kan ik niets over beslissen, ben maar huurder ok. Enfin. Jullie laten uitblijken dat ik totaal fout ben in alles en nog wat pfff, echt niet motiverend..... maar ja.
Hebben je paarden overdag helemaal geen eten dan? Krijgen ze geen hooi of gras?
Structuur is vaak wat je zelf inbrengt. Paarden weten heel goed wie er voor hun staat en bij wie ze wat kunnen.
Maar prima je wil niet luisteren je staat totaal niet open om het te proberen om goed te kijken naar jezelf. Want ondanks dat de eigenaar ze 's ochtends geen eten geeft heeft hij toch controle. Maar goed ik ga er geen tijd meer aanbesteden als je toch niet wil lezen.