SaskiaKa schreef:adesso schreef:Ze staat alleen aangezien ik nog geen mogelijkheid heb gehad om paard bij te kopen waar ik na de winter verandering wil inbrengen... Ja ik weet een paard is een kuddedier maar je moet ook de mogelijkheid hebben om een 2e paard in de winter te houde ik ga niet gewoon een shetlander kopen omdat ik toch een groter paard wil waar ik op kan rijden.
Er is een veldwegje tussen haar en een shetlander maar die staat nu ook op stal en komt door de dag eens buiten.
Als je niet de mogelijkheid hebt om twee paarden aan te houden, had je de eerste ook niet moeten kopen, maar goed, dat is mijn mening....
Kan de Shet niet bij jouw pony? En waarom wil je na de winter pas een paard erbij kopen en nu nog niet? Je pony geeft toch duidelijk aan dat hij het niet naar z'n zin heeft zo alleen...
Ik moet een 2e paard van mijn eigen geld kopen de pony heb voor mij 18e verjaardag gekregen..
Ik heb pas genoeg geld voor een 2e te kopen na de winter..
Het enige wat ik nog weet van de vorige eigenaar is dat ze daar ook alleen stond.
De shetlander is geen mogelijkheid om erbij te zetten
En sorry hoor maar er zijn genoeg paarden die nog alleen staan?
Mijn veearts heeft gezegd dat dit niet echt iets uitmaakt omdat ze dit gewend is en ik heb 2 verschillende veeartsen gehad. Ze zeggen alle 2 dat een paard er niet van doodgaat van allen te staan.
Een paard in de manege staat toch ook alleen in de stal?
En mijn pony doet zelfs niets als er een ander paard voorbij komt ze blijft gewoon grazen.
veel succes