Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
iemand tips over het waar en welk merk? Saintelette schreef:Sportbh's zijn voor mij ook altijd een drama -.- Ik rijd nu ook maar (tijdelijk?) zonder want die dingen werken toch niet tot nu toe.. T punt is dat ik ze echt ergens moet gaan passen, maar ze eigenlijk nooit tegen kom in de winkel.. Welke winkels raden jullie aan?
) FREYA 

Indomitable schreef:Hoe vallen de maten van de shockabsorbers? Op de ene site staat dat je ze een maat groter (zucht nog groter) moet bestellen op een andere site weer niet.
Indomitable schreef:Hoe vallen de maten van de shockabsorbers? Op de ene site staat dat je ze een maat groter (zucht nog groter) moet bestellen op een andere site weer niet.
Dott schreef:Ik heb ook sportbh drama. Heb idd net als 1 van de voorgaande posts 70E of F.
Nergens kan ik iets vinden wat goed zit en ook nog in mijn maat.
Rij momenteel maar met een normale bh en 3 strakke topjes, maar ideaal is anders..iemand tips over het waar en welk merk?
MamaMiesje schreef:Dott: (ik heb er geen aandelen in hoor) FREYA
en als je bij dejuistesportbh.nl besteld (geldt ook voor Saintelette) dan kun je heel goed advies krijgen
Als je bijv een bestelling plaatst waar hun qua maat twijfels over hebben, dan bellen ze je zo op
Andersom kan je natuurlijk ook contact met hen opnemen
maar bedankt voor de tip iig
zal het onthouden
ik heb hem in de winkel gepast en toen besteld op ebay.de voor ruim 20 euro goedkoper
Gewoon gloednieuw, ben er erg blij mee
_Friemel schreef:Ik heb deze:
http://www.otto.nl/article/369764?chann ... tAodACAAlw
de shock absorber dusik heb hem in de winkel gepast en toen besteld op ebay.de voor ruim 20 euro goedkoper
Indomitable schreef:_Friemel schreef:Ik heb deze:
http://www.otto.nl/article/369764?chann ... tAodACAAlw
de shock absorber dusik heb hem in de winkel gepast en toen besteld op ebay.de voor ruim 20 euro goedkoper
Welke winkels verkopen ze deze standaard in het assortiment?
Udo2001 schreef:Indomitable schreef:Welke winkels verkopen ze deze standaard in het assortiment?
Sport2000