GEZOCHT: PAARD

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:08

En ik zou ook voorstellen om je vraagprijs toch iets hoger te maken, voor 1250 gaat het een lange, misschien wel oneindige zoektocht worden.

Lotje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:12

kellyloet schreef:
hmm maar in je profiel staat dat je al n paard van je broetje hebt gonda, n 4 jarig (kind van gonda) en n shetje snuitje..
en bak en stalling enzo, in je profiel staat dat je op een boerderij woont.
hoezo mag je dan sinds kort een paard.
lekker onwaarschijnlijk

Nou, ze zei: Ik mag dan eidelijk een PAARD kopen, enb ze heeft 2 pony's... Dat andere weet ik ook niet

newt

Re: GEZOCHT: PAARD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:18

Kijk eens op Bokt markt, marktplaats, sporthorses.
Zijn genoeg paarden en ook wel paarden rond de 1500.
4,5,6 jarigen.
De markt is ingekakt en zeker paarden zonder stamboek papieren kosten geen drol. Daar kun je nog altijd prima dressuur proeven mee rijden en springen. En hoeft het helemaal niet een valse te zijn of iets waar je je vraagtekens bij moet zetten.
Goed zoeken en een objectief persoon meenemen wanneer je bij een paard gaat kijken.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:46

newt schreef:
Kijk eens op Bokt markt, marktplaats, sporthorses.
Zijn genoeg paarden en ook wel paarden rond de 1500.
4,5,6 jarigen.
De markt is ingekakt en zeker paarden zonder stamboek papieren kosten geen drol. Daar kun je nog altijd prima dressuur proeven mee rijden en springen. En hoeft het helemaal niet een valse te zijn of iets waar je je vraagtekens bij moet zetten.
Goed zoeken en een objectief persoon meenemen wanneer je bij een paard gaat kijken.

Een fijn en gezond (!) paard is nog geld waard. Een jong (papierloos of draver) zal wsl wel lukken,maar is zeker geen aanrader als je niet zoveel ervaring hebt en dressuur wilt rijden.
Als het te mooi lijkt om waard te zijn,dan is dat ook zo. Juist in deze tijd,dat er door de lagere prijzen veel "koopjes jagers" zijn,die daardoor mooi een miskoop krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:50

kikirattu schreef:
Voor deze prijsklasse vind je eigenlijk geen goed 5jarig paard.

Ze zoekt ook geen 5 jarig paard maar van 6 tm 9 jaar....

Maar dan nog denk ik niet dat ze die gaat vinden voor dat bedrag met die eisen...

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:17

kleinvosje schreef:
Dit staat daarbij ook nog eens verkeerd, hoort op de Bokt Markt thuis.

Zie; http://www.bokt.nl/markt/
Daarom hier een slotje.