hoe bergen jullie je rijkleding op

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:32

Ik heb een aparte kapstok voor de jassen en voor me rijbroek en vest die ik ong 2 dagen draag en dan de was in kiep.
En de schone paarden kleding zit in een aparte kast gedeelte.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:05

Mijn excuses voor het omhoog halen, ik wou toch wat toevoegen.

Ik vind dit helemaal geen vreemd topic, maar juist handig. Ruiterkleding in dezelfde kast bewaren als gewone kleding had voor mij geen zin, want zo gingen ook gewone shirts en broeken naar stal ruiken en dat wou ik niet. Alles wordt wel gewoon gewassen hoor, zeker de sokken, maar 7 x per week hetzelfde shirt wassen omdat je het alleen aantrekt naar stal vind ik gewoon onzin. Mijn broertje sprak me er ook weleens op aan dus moest ik echt een oplossing verzinnen. Ik heb een ladekast gekregen, onder andere om mijn paardenkleding op te bergen. :)

Afbeelding

Afbeelding

Joppers, chaps en cap liggen gewoon met het andere paardenspul in de schuur.

Dinniej

Re: hoe bergen jullie je rijkleding op

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:15

Dat ziet er handig uit Hannahaapje!

Ik heb mijn rijkleding schoon gewoon in de kast naast m'n gewone kleding liggen, maar heb ook niet zo veel nodig. Ik draag meestal een rijbroek en het shirt dat ik die dag toch al aanhad ofzo, heb niet echt speciale paardrijshirts.
Als ik mijn kleding nog een keer aan wil heb ik daar een haakje aan mijn deur voor (alleen belandt het in de praktijk ook regelmatig op de grond omdat ik geen zin heb om naar het haakje te lopen :+ ).

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:18

shirts gaan bij mij de wasmand in en broeken hang ik aan de overdekte waslijn :)

x_chris_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:53

mijn broeken leg ik tijdelijk in de wasmand. als ik wil rijden haal ik ze daar gewoon weer uit, als ze schoon zijn leg ik ze in mijn kast op de plank van 'oude kleding'.

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:12

-rijbroeken in de kast of op de grond
Jassen op de kapstok en me jophurs en chaps en cap enzo in een boodschappentas :=
In de hoek achter me deur zodat niemand het ziet :o

jmvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 20:35

Ik heb zo'n aparte la onder mijn bed. Daar stop ik altijd alles in :)

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 20:57

Ik heb een aparte ladekast voor rijbroeken, shirts en sokken. Laarzentassen en stalschoenen staan in het washok.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:07

Ik heb een kamertje en daar ligt alles over een stoel.
Vriendlief is er niet zo blij mee :P maar doe een rijbroek niet vaak na 1 x alweer in de was.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:10

Gewoon alles in de kast gegooid :p
Alleen mijn wedstrijdjasje op een kleerhanger gepleurd en plastron en haarnetjes ergens anders. Waar dat weet ik eigenlijk niet eens :p Zoek ik altijd de avond voor een wedstrijd..

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:16

hannahaapje schreef:
Mijn excuses voor het omhoog halen, ik wou toch wat toevoegen.

Ik vind dit helemaal geen vreemd topic, maar juist handig. Ruiterkleding in dezelfde kast bewaren als gewone kleding had voor mij geen zin, want zo gingen ook gewone shirts en broeken naar stal ruiken en dat wou ik niet. Alles wordt wel gewoon gewassen hoor, zeker de sokken, maar 7 x per week hetzelfde shirt wassen omdat je het alleen aantrekt naar stal vind ik gewoon onzin. Mijn broertje sprak me er ook weleens op aan dus moest ik echt een oplossing verzinnen. Ik heb een ladekast gekregen, onder andere om mijn paardenkleding op te bergen. :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Joppers, chaps en cap liggen gewoon met het andere paardenspul in de schuur.

dat shirt met I love my pony :D waar heb je die weg?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:18

ow, en waar ik mijn spul heb? overal en nergens :D
rijbroeken zijn : opgevouwen in de kast, ergens op me matras ( heb er 2 ) , soms in de wasmand en vis ik hem er weer uit :D sokken zijn of in de la, of was mand ( of alle vreemde plekken die je kunt verzinnen, kat is dolllllll op sokken :P en raced het hele huis rond ) of in de was en alles daartussen in. chaps slingeren in de garage ofzo, ben nooit echt netjes in totale outfit. wedstrijd spul hangt in me moeders kast en verder? slingert het overal

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 10:42

Ik heb op zolder een voorraadkast en daar liggen een stapel rijbroeken en een stapel shirts op.
Verder hangen mijn jassen op zolder aan wat haakjes. De winterjassen in een hoekje en de zomerjassen dichter bij :j

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 10:44

.. Niet.
Mijn broek ligt meestal ergens op mijn kamer op de grond.. :') Shirts gaan altijd wel gewoon in de was, Broek ook wel, maar dan pas de volgende dag. :=

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:17

Ik vind het soms ook wel lastig hoor.. Mijn jassen ruiken echt naar paard en ik vind het niet fris om deze naast onze gewone jassen te hangen. Wij zijn op het moment nog aan het verbouwen/klussen dus mijn paardenjassen liggen in de bijkeuken. Mijn schone rijbroeken en shirts liggen gewoon in de kast op een apart plankje. De kleding die al gedragen is maar nog een keer aan kan heb ik over een kastje in 1 van de andere slaapkamers liggen.

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 17:39

broek ligt tussen de broeken, laarzen tussen de schoenen, speciale jas heb ik niet en cap hang aan de kapstok.(de kapstok is een hele muur met haakjes waar wel meer dingen aan hangen, zoals skeelers...)

ShenziMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:06

Ik heb op een plank van mijn kast al mijn rijbroeken naast/op elkaar liggen, samen met mijn polo's en shirts die ik voornamelijk naar de paarden draag. Alleen mijn paardrijsokken zitten samen met mijn andere sokken in een laatje.

Shinedown

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:55

Sokken in de sokken-la
Paardrijbroeken op een aparte plank in mijn kast, mocht hij erg sterk ruiken hang ik hem gewoon over een stoel heen.
Vest hangt vaak ook gewoon aan een stoel.
Shirtjes hangen gewoon in de kast.

femkee2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:58

Ik heb een apart vak in mijn kledingkast voor paardrijdkleding en mijn wedstrijd kleding hangt ook in mn kast ;)

Esss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:21

Ik heb een soort van wasmand bij de Xenos gehaald die helemaal af te sluiten is. Kleding die ik aan heb gehad gaat daarin en als het in de was moet dan gooi ik m leeg. Als ik mn paardenzooi gewoon in de kast gooi dan krijg ik met vriendlief aan de stok ;-). Als het gewassen is dan leg ik de kleding gewoon in mn kast. Schoenen, laarzen en jas houd ik wel echt apart ivm de modder, paardenharen en stof.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:23

in een ladekast heel rommelig bij elkaar gepropt :')

rosaprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:47

Riannetjehh schreef:
in een ladekast heel rommelig bij elkaar gepropt :')

Ja zo is het bij mij ook!

Sarah395

Woonplaats: In de buurt van een plaatsje vlakbij een ander plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:09

bij mij liggen alle gewassen spullen ( dus die geen paardenharen/stof bevatten in me kast
en de rest hangt/ staat in de schuur

foxymidnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:13

wat schoon is hangt/ligt in de kast.
De rest ergens op een stoel of aan de kapstok

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:17

Wedstrijdkleding in een hoes
Rijbroek wordt om de 3x rijden gewassen en dus ligt ie soms in de andere kamer met al mijn paarden-spullen, soms in de wasmand, soms aan de waslijn en soms opgevouwen in mijn kast :+
Sokken in de sokkenla.
Bodyprotector draag ik nooit meer, maar die hangt aan een hanger aan de deur in de kamer waar al mijn paardrijspullen liggen.
Borsteldoos ding in de schuur
Cap op een plank op een ijzeren kast in de paardenspul-kamer.
Zweep op dezelfde plank.
Jodhpurs beneden in de gang op een plastic ding, zodat ze vloer niet vuil wordt.
Chaps hangen aan een knop aan een lage kapstok