Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

).
maar doe een rijbroek niet vaak na 1 x alweer in de was. hannahaapje schreef:Mijn excuses voor het omhoog halen, ik wou toch wat toevoegen.
Ik vind dit helemaal geen vreemd topic, maar juist handig. Ruiterkleding in dezelfde kast bewaren als gewone kleding had voor mij geen zin, want zo gingen ook gewone shirts en broeken naar stal ruiken en dat wou ik niet. Alles wordt wel gewoon gewassen hoor, zeker de sokken, maar 7 x per week hetzelfde shirt wassen omdat je het alleen aantrekt naar stal vind ik gewoon onzin. Mijn broertje sprak me er ook weleens op aan dus moest ik echt een oplossing verzinnen. Ik heb een ladekast gekregen, onder andere om mijn paardenkleding op te bergen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Joppers, chaps en cap liggen gewoon met het andere paardenspul in de schuur.
waar heb je die weg?
sokken zijn of in de la, of was mand ( of alle vreemde plekken die je kunt verzinnen, kat is dolllllll op sokken
en raced het hele huis rond ) of in de was en alles daartussen in. chaps slingeren in de garage ofzo, ben nooit echt netjes in totale outfit. wedstrijd spul hangt in me moeders kast en verder? slingert het overal
Shirts gaan altijd wel gewoon in de was, Broek ook wel, maar dan pas de volgende dag.
. Als het gewassen is dan leg ik de kleding gewoon in mn kast. Schoenen, laarzen en jas houd ik wel echt apart ivm de modder, paardenharen en stof.