Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Ben nu overgestapt op chocoladebruine chaps van Ariat, heb al meerder keren op concours de vraag gekregen waar ik die mooie 'laarzen' van daan heb, valt dus helemaal niet op :p, misschien ook nog een optie mocht je het echt niet meer zien zitten? Las ook ergens iets over Epplejeck laarzen, zou ik niet aan beginnen als ik jou was, heb ik ooit ook gehad en hoeveel gezeik ik daar wel niet mee heb gehad, allemachtig! Goedkoop is duurkoop wordt wel eens gezegd, nou dat bleek wel bij die laarzen!
(kan daar sowieso niet tegen hoor :p) Lieve vriend heb je dan 
(En in de zomer ook lekkerder
)
Maar daardoor dus wel tijd genoeg om rond te kijken en ondertussen betaal ik voorzichtig wat centjes af 
maar ik zou me dan zo schuldig voelen (alhoewel aan de andere kant.... extra lief doen en vaak koken
en het zal ook niet zijn dat jullie daarom nu op water en brood moeten lezen :p)

(maar dat komt omdat vrouwen vaak veel kopen en goedkoop... en mannen vaak weinig en duur
tenminste hier zo
)
) Even dom vraagje he? Als je de goede maat hebt, dan zou je eventueel er nog elastiek ofzo in kunnen laten zetten voor je kuiten of is dat heel onmogelijk? Anders is dat misschien ook nog een optie? (Even dom zitten brainstormen hier)
Wat uit eten gaan maakt het hem niet zoveel uit maar oh jee als hij teveel uit moet geven aan goede schoenen of een spijkerbroek 
ja daarvan koop ik er 3 of meer...
dat doet ook wonderen....

) Weet wel dat nu ik minder actief fiets, mijn leren laarzen zo veel beter passen
)
Dan maar liever met charmante laarzen...Haha lekker goeie reden ook!