Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en er is een paddock en wei waar ze nu gewoon in mogen. En je rijdt gewoon via het hek aan de achterkant het bos in. Echt top!
Citaat:Zonnetij heeft 9 boxen. Het park is bijna volledig gerenoveerd en de wei zit tegenover de camping.
Jet schreef:Ikke, Zonnetij heeft volgens mij geen boxen voor vakantie, toen ik er een paar jaar geleden was in elk geval niet. En de wei was zeker een kwartier lopen weg, dat vond ik zelf niet fijn. Uitrijden op de Dwingeloose Heide was natuurlijk prachtig, maar ik ga er met Marlou niet weer naar toe.
De Boerhaarshoeve vond ik voor Lou heel geslaagd, overdag in de wei, naast hun eigen paarden, 's nachts op stal, met één van hun paarden in hetzelfde stallencomplex, zodat ze die kon zien. OF ze daar rond deze tijd nog naar buiten gaan weet ik niet.
Over de Woelige Stal ben ik ook niet echt te spreken, ze lieten mijn paard alleen op stal staan terwij ik ze gezegd had dat ze daar niet tegen kon. Ik vond het geen vriendelijke stalhoudster, ik had een endurancewedstrijd gereden en bracht Lou terug en kreeg te horen dat ze gedacht had dat ik niet meer terugkwam terwijl ik de volgende dag de stalling ook nog had betaald... Voor mij een no-go!
Boszicht is ook een aanrader, stalling en weidegang mogelijk, maar hoe dat om deze tijd van het jaar is weet ik niet.
Dopheetsdel heeft twee grote appartementen, niet leuk in je eentje volgens mij, de blokhut is niet zo lekker verwarmd volgens mij.
Stoeterij Willemien is volgens mij wel een aanrader, als ze daar nu nog weidegang hebben.
Ik denk dat die weidegang rond deze tijd van het jaar het grootste probleem wordt. En bedoel je met gezelschap voor je paard dat hij ze meot kunnen zien of bedoel je echt lijfelijk contact kunnen hebben?