Hoe neem jij je bodyprotector mee op de fiets?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SuuzMickey

Re: Hoe neem jij je bodyprotector mee op de fiets?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:17

Ik heb zelf een rekje voorop waar ik mijn poetskist op zet en ik neem een afklikbare fietstas mee achterop en daar stop ik mijn cap en alles in. en ik neem dan gwn die hele tas mij de manege in :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:24

Gewoon aantrekken als je toch op weg bent naar de paarden/ manege.

Ik vraag me af, is de BP hard nodig? tenzij je aan cross lessen deelneemt en of een jong paard inrijdt en of buitenritten gaat maken, dan hoef je toch niet elke keer dat ding mee te nemen?

Of zie ik het verkeerd?

Ik rij inderdaad nooit met BP.

Saskiaa_

Re: Hoe neem jij je bodyprotector mee op de fiets?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:28

Ik deed altijd m'n rijlaarzen (moeten ze wel schoon zijn natuurlijk :') ) erin. Zo dat de neuzen door je armsgaten heen komen zeg maar. En dan maakte ik hem gewoon met m'n snelbinders vast op m'n bagagedrager. :) Deed dan ook nog die clip voorop dicht over de snelbinders heen, kan ie er nooit echt vanaf vallen. Heb heel wat kilometertjes gefietst zo. :))

ennaile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 19:06

Ragdollcat schreef:
Gewoon aantrekken als je toch op weg bent naar de paarden/ manege.

Ik vraag me af, is de BP hard nodig? tenzij je aan cross lessen deelneemt en of een jong paard inrijdt en of buitenritten gaat maken, dan hoef je toch niet elke keer dat ding mee te nemen?

Of zie ik het verkeerd?

Ik rij inderdaad nooit met BP.

Mijn vader vind het fijner dat ik ermee rijd.. maar ik merk dat ik erin ga 'hangen' en mijn houding verslechterd.. en met springen vind ik het zelf ook wel fijn ( en sportief staan :o )

Saskiaa_ schreef:
Ik deed altijd m'n rijlaarzen (moeten ze wel schoon zijn natuurlijk :') ) erin. Zo dat de neuzen door je armsgaten heen komen zeg maar. En dan maakte ik hem gewoon met m'n snelbinders vast op m'n bagagedrager. :) Deed dan ook nog die clip voorop dicht over de snelbinders heen, kan ie er nooit echt vanaf vallen. Heb heel wat kilometertjes gefietst zo. :))

ik heb geen rijlaarzen :p haha

ik doe m nu vaak of gewoon aan, of maak m vast aan mijn stuur, alleen zit ik dan weer met mn licht, die zie je dan niet zo goed!