Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carola schreef:Maar ik vind het inderdaad wel belachelijk dat je met het springen jezelf kan afgroeten en geen minpunten krijgt. Als (slimme) ruiter hoef je met het springen dus nooit een minpunt te halen, terwijl je geen enkel parcour fatsoenlijk kan volbrengen.
gomir"]
[quote="carola schreef:Maar ik vind het inderdaad wel belachelijk dat je met het springen jezelf kan afgroeten en geen minpunten krijgt. Als (slimme) ruiter hoef je met het springen dus nooit een minpunt te halen, terwijl je geen enkel parcour fatsoenlijk kan volbrengen.
INkie schreef:tsja........ het ligt er aan in welke situatie je stopt.... als je paard egt flink kreupel loopt dan is het logisch dat je moet stoppen!maar dan zal de jruy het ook wel zien en je de baan laten verlaten.
Esther"]
[quote="INkie schreef:tsja........ het ligt er aan in welke situatie je stopt.... als je paard egt flink kreupel loopt dan is het logisch dat je moet stoppen!maar dan zal de jruy het ook wel zien en je de baan laten verlaten.
CGJ12"]
charmes zeker?
[/quote]
Betrapt.![]()
[quote="Rieja schreef:Maar mensen, als je paard kreupel is, dan merk je dat in 98% van de gevallen toch wel met losrijden, dus voordat je in de ring komt. En dan ga je toch gewoon geheel niet starten, want bij mijn weten krijg je daar geen verliespunten voor, voor niet starten.....
En wat voor redenen zijn er nog meer te noemen voor het voortijdig stoppen? Waarom zou je dat dan doen, als je paard gewoon goed loopt?