Ik heb laatst via MP 2 nieuwe (merkloze) outdoor dekens (350gr) gekocht voor 39,95 per stuk incl. verzenden.
Ik verwachte er natuurlijk helemaal niks van,was eigenlijk even een spoed aankoop om later verder te zoeken naar betere dekens.
Ik moet zeggen....het verbaasd me!! Had de dekens binnen 4 dagen in huis, liggen perfect ( 1 kwpn tuiger met brede borst en 1 oudje geheel uit vorm) zijn super waterdicht,zeer nette afwerking en met hoge sluiting en hoge schoft ( schoft loopt iets hoger op richting hals). Mijn kwpn'er is al een paar keer met flinke bokkensprongen door de bak gegaan en de deken blijft prima liggen, ook na het rollen ligt de deken nog goed.De kleuren (groen en blauw) zijn niet zo hip maar goed...da's hier na 1 week (24/7 buiten) toch standaard bruin.
Mijn paarden hebben dus ook de duurste dekens al opgehad, alles sneuvelt na 1 winter, vooral sluitingen schijnen hier max.1 winter te overleven. Op dit moment ben ik dus heel erg blij met mijn merkloze goedkope dekens, doet ook niet zo'n pijn als deze na 1 winterseizoen in de container belanden.