nee serieus bestaat dat? nog nooit van gehoord...maar mogen/kunnen ze je dit verplichten? Wettelijk gezien? Heel apart, ga niet voor een ander afvallen...zoek dan lekker een andere manege..! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nee serieus bestaat dat? nog nooit van gehoord...maar mogen/kunnen ze je dit verplichten? Wettelijk gezien? Heel apart, ga niet voor een ander afvallen...zoek dan lekker een andere manege..!
) veroorzaakt veel meer problemen. eline1991 schreef:Laat me raden; Stal Jasper!
Ik heb er ook gereden en mijn ma rijdt er nog steeds.
Bliksem en Rosa worden op het moment gebruikt voor mensen die net boven die 85 kg zitten.
Onderhand ook weer wat grote nieuwe paarden dus misschien zit er binnenkort wel meer tussen wat wat zwaardere mensen kan dragen!
Succes
furious schreef:Heeft de manege alleen maar kleine paarden ofzo (op die ene in je OP na). Wat je gewicht verklaard is gewoon je lengte! Vind het wel een erg lage gewichtsgrens. Als ze ook een paard van 1.85 hebben staan.
LisanneFloor schreef:eline1991 schreef:Laat me raden; Stal Jasper!
Ik heb er ook gereden en mijn ma rijdt er nog steeds.
Bliksem en Rosa worden op het moment gebruikt voor mensen die net boven die 85 kg zitten.
Onderhand ook weer wat grote nieuwe paarden dus misschien zit er binnenkort wel meer tussen wat wat zwaardere mensen kan dragen!
Succes
Yes, Stal Jasper, haha. Die is echt de enige die dit doet x).
Rij nu alleen maar op Sherry
miss_lizje schreef:BMI zegt ook niet alles. Zo wegen spieren meer dan vet. Een meisje uit mijn klas was volgens de BMI berekening te zwaar. Maar die berekening hield geen rekening met het feit dat ze deed turnen en ringzwaaien.
Opzich vind ik het tegenover de paarden wel netjes dat ze rekening houden met het gewicht van de ruiter.
Maar 85 kg is niet veel. Een langere man weegt dat ook heel snel, zonder dik te zijn. De richtlijn van 85 kg vind ik dus zeker voor een niet beginnende ruiter erg krap.
Mag ik vragen hoe zo'n weeg week werkt? Moet je gewoon 1 voor 1 op de weegschaal komen staan? Waar iedereen bij staat?
furious schreef:Laura_ schreef:Ook lekker met je cap op je hoofd en je laarzen aan zeker? Huppakee nog is paar kilo erbij
Straks is dat ding geijkt en haalt de cap een laarzen er al af
xCharmant schreef:Ik vind het echt zo raar, ik blijf erop terug komen. Ik vind het niet kunnen maar ja, had het ook nog nooit ergens gehoord (?)