Waterdichte goede Thermolaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lobke_

Re: Waterdichte goede Thermolaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 20:04

De goedkopere brede thermo laarzen zijn zeker niet aan te raden om mee te rijden je kan er mee vast blijven zitten in de beugel met alle gevolgen van dien. Ik heb winter rijlaarzen van ariat, zijn wel wat duurder maar zitten als gegoten en zijn lekker warm :)

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 18:01

ik ga denk ik voor de Rider Pro Helsinki maar twijfel nog of ze lang mee gaan..

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:09

De gevoerde regenlaarzen zijn overigens (net nu ik ze gekocht heb) weer in de aanbieding bij de Welkoop. 25 ipv 35. -:(-

HHDeal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 21:15

Horka Outdoorlaars Kensington Actie

http://happyhorsedeal.nl/index.php/acties

Sportieve en trendy outdoor/rijlaars van glad runderleer. Dikke zool, schokdempend en waterafstotend. Zeer veel draagcomfort.zeer ideal voor de winter

DaniOx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:29

Ik ben ook druk op zoek. Had ook die goedkopere maar ik liep in de zeikregen met mn paard en was echt aan het soppen. Bah. Fijn dat die ene laars tot je enkels gaat maar waarom niet gewoon dat rubber tot bovenaan? Dan zijn ze gewoon wel waterdicht. Ik kan ze nergens zo vinden want ik wil er niet alleen mee wandelen maar ook mee rijden. Tot nu toe alleen nog maar mn rubberen laarzen die waterdicht zijn, maar steenkoud. Ik wil er ook weer geen 100 euro voor uitgeven. Dillemaaaa...

AnnaRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:19

Dubbaries zijn ook heerlijk warm en water dicht

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:28

Gevoerde regenlaarzen van de Boerenbond/ Welkoop. Heel de winter meer door de plassen, blubber en sneeuw gebanjerd en geen koude voeten gehad! Ik ben er nog altijd superblij mee, ze zitten heerlijk!