dus er dan minder last van :p) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus er dan minder last van :p)
ok hij is wat groot, maar 44 kreeg ik niet eens dicht
Dus het zijn niet alleen rijbroeken haha. 
) Maar zolang jou pony gewoon normaal loopt, rent, springt, en niet omvalt met het opstijgen, ben je zeker niet te zwaar..
...nou ik loop de H&M in daar hebben ze andere broek maten ??? nou toen wist ik het niet meer ik denk ik hou ze voor en kijk wel of ze aansluiten en ja de eerste broek die paste
had dus maat 29 vast.....nu ga ik daar dus heen voor de juiste gewone broek....rijbroek moet ik ook altijd een maat of soms 2 maten groter kopen dat hangt sterk van het model/merk af! Serendip90 schreef:Maar hebben jullie dat ook niet met gewone broeken? Bij de ene shop pas je maat x en past die goed, bij de andere shop, ander merk pas je dezelfde maat en past ie niet? (Koop bijna al mijn kleren bij 1 winkeldus er dan minder last van :p)
Appelmoes_11 schreef:EngeltjeS schreef:Volgens mij maken ze de broeken kleiner, met een grotere maat er aan
Normale broeken maken ze juist groter, met een kleinere maat eraan.
Dat gezegd hebbende, rijbroeken kopen is een regelrechte rampDie maten kloppen dus écht voor geen meter...
hihi
ahhaha t waren die van jacky comfotline.. via www.ooteman.nl besteld.. ze zitten wel lekker ondanks ze aan de grote kant zijn..
....
probleem opgelost haha)