Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daphne__ schreef:Ik zou zeggen; Pony pakken en vertrekken... Hoe klote ook. Ik heb soortgelijke problemen gehad met een gestoorde staleigenaar, die wou mijn pony niet meer teruggeven en de politie zei; Zolang de pony op zijn terrein staat, mag hij de pony houden.
En dat begon op ongeveer dezelfde manier als bij jou.
Nou is het niet gezegd dat hij je pony niet meer meegeeft, maar zo'n staleigenaar kun je beter maar niet vertrouwen en het zekere voor het onzekere nemen.
_nvds schreef:Daphne__ schreef:Ik zou zeggen; Pony pakken en vertrekken... Hoe klote ook. Ik heb soortgelijke problemen gehad met een gestoorde staleigenaar, die wou mijn pony niet meer teruggeven en de politie zei; Zolang de pony op zijn terrein staat, mag hij de pony houden.
En dat begon op ongeveer dezelfde manier als bij jou.
Nou is het niet gezegd dat hij je pony niet meer meegeeft, maar zo'n staleigenaar kun je beter maar niet vertrouwen en het zekere voor het onzekere nemen.
Beeeetje raar dat de politie dat zegt ...... ik vindt dat echt nergens op slaan.
Je hebt je pony wel weer terug hoop ik he?
Sterke collega van m'n vader mee, dat hielp erg goed. Staleigenaar durfde niet eens de schuur uit te komen toen we de pony ophaalden 
Sterke collega van m'n vader mee, dat hielp erg goed. Staleigenaar durfde niet eens de schuur uit te komen toen we de pony ophaalden 
[/quote]