Morgen gaan we ! Wens ons geluk.

PS; hoe doen jullie dat dan? met een pony die totaal NIET verkeersmak is?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

eeeeef_x schreef:Dus eerst het hoofdstel om, daarna het halster er overheen en de touwen aan het halster vastmaken?
Er is mij heel vaak gezegt dat je mee steun hebt als je het aan het hoofdstel vastmaakt, maar ik vind alle tips goed ! Kun jij mij misschien vertellen wat het beste is?
Heb je nog meer tips?
)Bravura schreef:Is er iemand van stal die een verkeers makke pony heeft en mee rijd als buffer tussen het verkeer en jouw pony? Geeft je pony ook meer rust en trekt jouw pony wel mee als iets eng is. Het blijven kuddedieren.

44Myrthe44 schreef:Ik zou het niet doen, regel een trailer!
Ook op een stuk van 2 km kunnen ongelukken gebeuren, vooral als je onder en over een snelweg doormoet met een niet-verkeersmak beest.
Een vriendin van mij is zo in het ziekenhuis beland een jaar geleden.
Doe het alsjeblieft niet, nu kun je nog voorkomen dat je een ongeluk krijgt!
Bij de divoza kun je trailers huren, er bestaan ook paardentaxi's.
En als je het toch gaat doen: ga niet allebei aan één kant van je pony lopen. Dan moet hij sowieso naar de kant van één van jullie opspringen als hij schrikt, en dat wil je niet!
TeckTonie schreef:44Myrthe44 schreef:Ik zou het niet doen, regel een trailer!
Ook op een stuk van 2 km kunnen ongelukken gebeuren, vooral als je onder en over een snelweg doormoet met een niet-verkeersmak beest.
Een vriendin van mij is zo in het ziekenhuis beland een jaar geleden.
Doe het alsjeblieft niet, nu kun je nog voorkomen dat je een ongeluk krijgt!
Bij de divoza kun je trailers huren, er bestaan ook paardentaxi's.
En als je het toch gaat doen: ga niet allebei aan één kant van je pony lopen. Dan moet hij sowieso naar de kant van één van jullie opspringen als hij schrikt, en dat wil je niet!
Ik heb het exact zo gedaan met een twenter, niet verkeersmak, en die sprong enkel vooruit, ook als er een vrachtwagen passeerde..