Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ragdollcat schreef:Vandaag naar een verkooppunt gegaan van Hunter, en ik weet nu.......... niet geschikt is gewoon zelfde als HV Polo, verschil is de naam en de prijs (HV Polo een stuk goedkoper dat dan weer wel) lijkt sterk en stevig maar is te danken aan de binnenvoering, Rubber is gewoon dun en zacht en t mooie is dat een ander merk laarzen ernaast, ook van natuurrubber, daar hing een kaartje aan, dat je het als het mogelijk is uit de zon moet houden daar er anders haarscheurtjes in kunnen komen, omdat het rubber dan gaat indrogen. Dus nu weet ik..................... voor mij geen slappe natuurrubber.
Ik denk dat ik de oorzaak nu wel weet waarom het met mijn HV Polo laarzen misging. na elke gebruik spoel ik t af met water en droog ik t af en dan stap ik in een lekker warme auto met de verwarming aan, mogelijk dat ie is uitgedroogt???? echt er zaten haarscheuren in.
Dus dat brengt me een stapje dichterbij naar wat ik vooral niet hebben moet en naar de laarzen wat bij me past.
Ragdollcat schreef:Ik vind het moeilijk te geloven dat een spray helpt. maar goed ik wil het best proberen want ik vind ze gewoon qua uiterlijk mooi.
orlys_dream schreef:Ik kom even binnenvallen . . . Ik heb laarzen van Spirale -- vorig jaar bij de Welkoop/Boerenbond gekocht -- en vind ze heel fijn. Ik heb een inlegzooltje van Bama (lekker warm) ingedaan en mijn voeten blijven lekker warm en droog. De laarzen zijn een beetje 'army' groen en hebben een veter boven -- dus geen hooi/stro/zand probleem. Ik heb lange onderbenen, maar de laarzen zijn hoog genoeg om alles droog te houden. En de prijs valt mee -- 35, misschien 40 euro. (De Welkoop bij ons heeft ook Le Chameau laarzen -- ik vond ze niet beter zitten dan de Spirales, maar wel veeeeel duurder!)
edit: typfouten
Rianne11_42 schreef:Ik heb sinds kort ook Muckboots en ben er ontzettend tevreden mee! Eindelijk heerlijk warme voetjes
) zo misschien hebben ze dit jaar ook.Florientje12 schreef:Ik heb zelf altijd Aigle laarzen gehad. Echter zweert een vriendin van me bij Le Chameau. Iemand ervaring met dit type?
http://www.livingoutside.nl/le-chameau- ... -plus.html