Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska schreef:Sorry, maar ik heb geen interesse in hoe mijn auto/trailer onderhouden wordt. Ik breng mijn trailer regelmatig weg voor onderhoud of check-up. Ben blij dat mijn trailer dan weer goed terugkomt, maar ik hoef echt niet te weten wat ze daar allemaal doen dan. Als 'ie het maar weer goed doet.
nickyu schreef:Anoeska schreef:Sorry, maar ik heb geen interesse in hoe mijn auto/trailer onderhouden wordt. Ik breng mijn trailer regelmatig weg voor onderhoud of check-up. Ben blij dat mijn trailer dan weer goed terugkomt, maar ik hoef echt niet te weten wat ze daar allemaal doen dan. Als 'ie het maar weer goed doet.
bij deze dan mijn vraag ..
hoe weet je dat je een goede te pakken hebt ?
daar de trailer echt net voor onderhoud was weggeweest
nog een euvel had aangegeven , waar ze zeggen naar gekeken hebben , en gerapareert waar nodig
trailer weer goedgekeurd retour is gekomen
om vervolgens paar dagen later een ongeluk te hebben op de snelweg ,
trailer op zijn kant 2 paarden in de trailer , en trailer uiteraard kaduuk , wonder boven wonder paarden okee en
bij die drukte heeft de roterende combi over 3 banen , op zijn kant glijdende trailer niemand geraakt !
bij check bleek dit dus
te komen door het gemelde euvel wat nu in orde zou zijn ..
okee weet nu dat deze garage/verkoper/onderhouds keurings shop niet een goede is
maar van te voren (voor een jaarlijkse keuring en diens gevolgen) had "leuker" geweest
en hoe weet je dat ? dat echt alles word gerepareert wat belangrijk is ..
waar een gedegen check word gedaan etc
dit zijn toch kleine graadmeters denk ik!!