Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wendy1978 schreef:Kan de eigenaar niet mee groomen dan?
Of iig deel van de taken overnemen? (tuig schoonhouden etc) ?

Mioux schreef:en overleggen met de eigenaar dat de groom dan ook rijd? 1 of 2 keer in de week?
Of wat voor bedrag ben jij bereid te betalen aan de groom?
Serendip90 hoe oud was jij toen je dit deed dan als ik vragen mag?
doe ik ook allemaal zelf...Op wedstrijd doe ik ook alles alleen, opzadelen, afladen, proeven uit mijn hoofd rijden, afzadelen, opladen etc.
Mioux schreef:en overleggen met de eigenaar dat de groom dan ook rijd? 1 of 2 keer in de week?
Of wat voor bedrag ben jij bereid te betalen aan de groom?
Serendip90 hoe oud was jij toen je dit deed dan als ik vragen mag?
Haar ouders reden en wij zorgden voor het paard.
(En dan is heeft het vrouwtje wat aan het losrijden is geen lezer, dus lees je nog een extra proefje voor :p) Heb zelf niets met wedstrijdrijden, maar om mee te gaan en te helpen (y) Mioux schreef:jaa das ook een goeie, die dag zorgen voor eten, drinken en etc eromheen, zowiezo gratis, sorry maar geloof ik niet.
En ik geloof ook niet dat iemand plezier heb ik de klussen doen en de hele dag kwijlen omdat ze ook wil gaan rijden...
maar moet ook eerlijk zeggen dat ik daarvoor/daarna gewoon nog even op "mijn verzorgpaardje" (haar oude wedstrijdpaard) kon rijden. En bij vriendinnetjes was het gewoon voor de fun
Broodjes mee, 's avonds frietjes ofzo, en een fles drinken en we vermaakten ons wel hoor 
puur omdat ik perfectionist ben en dan alles anders gaat dan ik wil.. Nee heerlijk lekker zelf tutten en klaar maken voor wedstrijden.. Beetje aanspraak is leuk maar doen toch echt alles zelf ik wil zelf toch naar cc