Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar is goed! Als die dan goed zit haal ik die ook
(Zelf ben ik niet eens zo lang 1.74, maar in verhouding heb ik vrij lange benen). EllenB schreef:Heb je wel eens een herenmodel gepast? Ik ken iemand met een dikkere kont, voor de rest normale bouw en die koopt altijd herenbroeken...
Zelf koop ik mijn broeken op Equitana in Essen. Daar hebben ze 'langbein'. Heel handig voor langere mensen(Zelf ben ik niet eens zo lang 1.74, maar in verhouding heb ik vrij lange benen).
SterkeSisu schreef:Ik heb, omdat ik een tijd maat XL of heel soms groter had, broekmaat 38, een tijdje geen paard gereden. Vond mijn paard ook wat fijner, dat gewicht op zo'n veulen moet je niet hebben. Is voor niemand leuk. Maar daarna eens flink op de home trainert gestaan en nu pas ik elke broek. Afvallen is het advies!
Zal ze eens op een rijtje zetten.
En daarbij zit mijn BMI nog altijd dicht bij ondergewicht
roxiie schreef:Ik denk dat ze geen dames maat 38 bedoeld (dat dus in het rijtje 32,34,36 etc zit. ) maar jeansmaat 38, dat is wel flink aan de maar hoor
maar komt op zeg wat een advies ; afvallen

Ik wil trouwens wel een paar kilo's kwijt (plat buikje), maar dan heb ik ondergewicht. Heel raar! Zou je niet zeggen.
Die maat 38 heb ik niet!