Met pony tussen paarden starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:30

claud1 schreef:
Loetie84 we rijden al dik 6 jaar bij de pony's en geloof me de tijd van bekertjes en voorwerpen die zijn er echt niet meer hier hoor....genoeg prijzengeld te halen . :') helemaal in verhouding met de startgeld.

Ok! Dat wist ik niet, mijn 'kennis' op dit vlak is gebaseerd op de VP's die ik hier in de buurt zie en de officiële prijzenschaal van de KNHS. Hier is het prijzengeld voor de paarden zelfs niet om over naar huis te schrijven... (1e worden van de 8 en een kadobon krijgen van 4,50 bv 8)7 ) Of gewoon alleen een beker en een rozet...

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 13:37

misschien dat het ook afhankelijk ik waar je woont. hier is het gemideld 15 euro voor de 1e prijs (B dus)
en startgeld is dan 6 euro. en natuurlijk hoe hoger je rijd hoe hoger de inleg. En met een tournooi kun je
aardig wat binnen harken :D

ForeverMe

Re: Met pony tussen paarden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 19:10

bedankt allemaal voor jullie meningen. Ik ga volgende week mijn springinstructeur nog even om raad vragen. Het moeilijke is dat mijn pony het beide goed kan. hij wordt ook altijd klein paard genoemd door iedereen:) Als ik naar de ponies ga dan moet ik vanalles gaan regelen en omzetten, maar als ik naar de paarden ga krijg ik meer te maken met die professionals die volgens sommigen niet altijd even aardig zijn..
ik blijf erover nadenken en hopen dat ik de goede keus ga maken;) Ik ga in ieder geval vanaf januari wedstrijden rijden en daar ben ik al superblij mee.

Lielle

Re: Met pony tussen paarden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:42

weet je zeker dat het een E-pony is? Is hij al eens gemeten? Voordat je van aalles gaat regelen zou ik dat ook controleren.