Adventure stallen / Ad van Bladel, Drunense Duinen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HellenPS

Re: Adventure stallen / Ad van Bladel, Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:09

wat die ritten betreft. Naar mijn mening is het voor een manege paard-pony, waar zoveel verschillende mensen op rijden, niet mogelijk een `normaal´gedrag te vertonen. daar kun je niemand de schuld van geven. Gewoon geen vreemd paard meenemen die je niet kent.
Wel zou het verboden moeten worden dat er nog steeds paarden en pony´s verhuurd worden zonder gids of begeleider. Paarden hebben zo´n grote persoonlijkheid en offeren zich zo op voor ons mensen....als je dat beseft weet je ook dat het bijna mishandeling is om ze mee te geven aan iemand die ze niet kennen. maar ja dat is mijn mening..

HellenPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:10

wat die ritten betreft. Naar mijn mening is het voor een manege paard-pony, waar zoveel verschillende mensen op rijden, niet mogelijk een `normaal´gedrag te vertonen. daar kun je niemand de schuld van geven. Gewoon geen vreemd paard meenemen die je niet kent.
Wel zou het verboden moeten worden dat er nog steeds paarden en pony´s verhuurd worden zonder gids of begeleider. Paarden hebben zo´n grote persoonlijkheid en offeren zich zo op voor ons mensen....als je dat beseft weet je ook dat het bijna mishandeling is om ze mee te geven aan iemand die ze niet kennen. maar ja dat is mijn mening..

jadedibbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:14

hallo iedereen,

ik heb afgelopen woensdag (08-10-2014) bij maaike's adventure stallen een buitenrit gereden.
samen met mijn vriendin ging ik daar heen en een super buitenrit gehad!!

zelf rij ik 3/4 keer in de week paard maar nooit buiten dus dachten ik en mijn vriendin laten we dit maar eens doen!

we hadden allebei een haflinger en het waren schatjes!
mijn vriendin op de pony genaamd Bob
en ik zat op de pony genaamd Fanta

we kwamen daar aan en gingen binnen even ons zelf voorstellen en betalen (dat wouden we ervoor doen wand het regende een beetje) dit ging erg netjes en beleeft!
toen gingen ze de paarden uit de wei halen dat deden de mensen die daar waren, ondertussen gingen we de zadels halen. met mijn grote verbazing waren de stallen echt super mooi en netjes niet te veel mest in de stal.

we gingen ze poetsen en opzadelen daar kregen we wel hulp bij wand ja ze kunnen niet op je voorhoofd lezen of je dat goed kan.

later gingen we op de pony in de bak en wennen aan de pony want het blijft een onbekende pony.
na een kwartiertje gingen richting het bos rijden. natuurlijk wel een beetje enthousiast maar dat zou ik ook zijn als ik iets leuks mag doen!

toen we in het bos waren hebben we een hele mooie tocht gehad met een paar hele harde leuke rengalop stukken!
gezellig gesprek gehad met maaike en veel bruikbare tips gehad!

toen we terug kwamen hadden we nog even in de bak gestapt en daar afgestapt. nog even afzadelen en toen naar binnen gegaan. daar hebben we nog even staan praten.

voor mij en mijn vriendin was dit een super ervaring en we hebben er nog best veel geleerd!
ik zou echt nog wel een keer willen gaan en het is ook niet super duur!
ik raad het iedereen aan om het een keer te proberen!

groetjes jade!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 17:22

Wauw! Heb je je speciaal op Bokt aangemeld voor deze supergoede recensie? Toevallig. ;)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:21

Haha, beetje verdacht :7

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:36

Ik dacht precies hetzelfde als Iris82 :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:48

Ik vind het typisch dat er ineens allemaal nieuwe accounts zijn aangemeld die alleen in dit topic posten.

Zou voor mij al een reden zijn om er niet te gaan rijden..

co1601

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:00

Vroeger huurde ik regelmatig paarden bij Ad van Bladel. Onlangs was ik met mijn dochter van 11 in de buurt, zij is een enthousiaste amazone. We gingen langs bij deze manege. Helaas kregen we niet bepaald een warm welkom. De eigenaresse was met een les bezig en toen ik uitlegde dat we even kwamen kijken omdat ik er vroeger vaak kwam, kregen we snauwerig toestemming. Mijn dochter wilde eigenlijk graag even rondkijken, maar dat durfde ik niet eens meer te vragen ;( . Door de rommel en het achterstallige onderhoud had ik heen kunnen kijken als we hartelijk ontvangen waren, maar dat was dus niet bepaald het geval. We hadden zeker potentiele nieuwe klanten kunnen zijn, maar ik kom er niet meer! ;(