Paardenpaspoort

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

biancavos

Re: Paardenpaspoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 16:25

Ik heb mijn paspoort altijd in mijn kast op stal liggen.
Als ze spontaan mijn paspoort nodig hebben dan kan ik zo de code van mijn kast geven en kunnen ze hem pakken.

cheliz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 08:06

Ik ga niet veel op pad met mijn paarden.
Het is meer een principe kwestie bij mij.
En er zijn wel iets meer dingen voorgevallen op en rond stal vandaar dat ik het er niet mee eens ben.
Heb tot op heden nog mijn paspoort niet terug dus ga er vandaag weer om vragen.
Bij ons staan er ook iets meer dan 20 paarden op stal en ook mensen die wel wedstrijden rijden.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 08:47

Als ik de staleigenaar zo zou wantrouwen zou ik er niet blijven ;)

cheliz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 12:37

Daar heb je gelijk in
Inmiddels heb ik de paspoorten wel terug gekregen!!!
De stalhouder is raar zorgt wel goed voor de paarden maar wilt zich overal mee bemoeien.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 12:43

Gelukkig dat je de paspoorten terug hebt.

Hier ligt van mijn hengst het paspoort inderdaad op stal, is bij mijn beste vriendin en die vertrouw ik ermee. Van de merrie die ik rijd, van een andere vriendin maar bij ons op stal staat, heb ik het paspoort thuis. Zodat ik het moeiteloos mee kan nemen als we op wedstrijd gaan.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 20:14

Ik heb t dit jaar ook ingesteld bij nieuwe pension gasten.
Als ze er problemen mee hebben maak ik een kopie.
Maar liever origineel want dan heb ik stok achter de deur bij wanbetaling, moeten ze eerst betalen voor paard erf af mag.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 20:46

Wat de regels ook zijn, de wijze waarop deze stalhoudster zich het paspoort "toegeëigend" heeft verdient niet bepaald een schoonheidsprijs. Als zij vindt dat het paspoort bij haar moet blijven dan zal ze dat bespreekbaar moeten maken. Het blijft jouw keuze of je dat doet of niet. Ik heb nog nooit geoord van controles, en anders kan ze en kopie van je krijgen. Ga het gesprek aan, maak duidelijk dat je overvallen bent door de gang van zaken en dat dat je het een beetje een rare situatie vond. Wees duidelijk, laat je niet afschepen..
Of plan B verzin iets waar je het paspoort bij nodig hebt en houd het vervolgens weer zelf...