Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Vind 50 euro veel geld voor handschoenen, maar als ze echt goed werken heb ik het er wel voor over
tanjaatjuhh schreef:Ik heb deze ( maar dan die van vorig jaar zonder bandje er over ). Zijn langer , blijven je polsen ook lekker warm. Vaak zijn die bloot bij het rijden.
http://www.ej.nl/products/10000106/4620 ... HERMO+LANG
geleden gehad en vond het toen niet erg optimaal. Trouwens wel voor andere dingen zoals autorijden
Wendy1978 schreef:EquiPhoto schreef:Maar welke heb je dan van Roeckl? De Polartec staat hier een negatieve mening over.
Wat zijn de negatieve ervaringen dan??
Ik ben er juist helemaal blij mee...

lieke2 schreef:PocoGaucha schreef:ik had deze en vond ze echt heel fijn, helaas ben ik ze kwijt geraakt.
omdat ze wat groter vallen kun je er andere handschoenen onder dragen als het echt moet.
Bedoel je de polartec?
De light en grip winteruitvoering hielp ook niet bij mij.
. Werken deze ook als je al koude handen hebt voordat je gaat rijden? Worden ze dan alsnog warm?
, is een kwestie van even doorbijten. deze handschoenen hielden de wind en regen tegen, en dat is voor mij goed genoeg. ze waren ook lekker zacht van binnen.