Maiska schreef:marjan1986 schreef:voorgaande combi die was zo aan het slaan met de zweep ook na afloop. Die kreeg dus preek van de jury, volkomen terecht. Dus ik begin mijn proef. Word die halverwege onderbroken omdat de jury zich zo had opgewonden dat ze was gaan hyperventileren, halverwege mijn proef. Dus ik moest stoppen en heb 20 min gestapt. Toen mocht ik weer beginnen, dus ben begonnen op 't punt waar ik gestopt was. Twee punten verder moest ik weer stoppen omdat ik helemaal opnieuw moest beginnen. Paard was er toen helemaal af.
Wat rot, bah. Ik snap wel dat je zelf uit je ritme bent als je zolang tussendoor ook nog moet stappen. Maar of je hier iets mee kan... dat betwijfel ik.
wil hier ook niks mee doen. Hoef geen geld ofzo terug Ha ha. Ben gewoon heel benieuwd of hier regels voor zijn.
(terwijl ik Monica nu nog steeds niet vervelend vind (oh en voor de duidelijkheid, ik heb Monica nog nooit gezien, gesproken of wat dan ook. Dus ik ben geen vriendinnetje dat voor haar op komt.))
. is de proef ook niet stopgezet. ben er opgekloutert en verder gereden. achteraf hier natuurlijk wel opmerking over dus ligt aan jury hoe snel ze de proef spopzetten
bel niet zo graag naar instanties).