Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ebony170511 schreef:Ik had toen twee vliegendekensmet hals mee, om de juiste maat te passen.
Maar ik kreeg netjes mijn geld terug van die andere die te groot was.
En wat betreft de klantvriendelijkheid...
Bij mij hijgen ze juist in me nek zodra ik de winkel binnen kom...dat is ook niks kan ik je vertellen...haha
kiki1976 schreef:Ebony170511 schreef:Ik had toen twee vliegendekensmet hals mee, om de juiste maat te passen.
Maar ik kreeg netjes mijn geld terug van die andere die te groot was.
En wat betreft de klantvriendelijkheid...
Bij mij hijgen ze juist in me nek zodra ik de winkel binnen kom...dat is ook niks kan ik je vertellen...haha
Je komt teveel
Marisjuuuuuh schreef:Ik ben positief!
Ik heb vandaag met Ooteman gebelt.
Ik had afgelopen keer dat ze die mega aanbiedingen hadden met dekens, kleding, etc etc 2 dekens besteld van het merk Vantaggio.
Omdat ik nog goede dekens om had, heb ik ze nieuw in de kast gelegd en wou ik gister dus de 200 grams deken over doen.
Deken mee naar stal genomen, wil ik 'm om doen, past ie gewoon niet. Terwijl ik altijd maat 205 heb, van alle dekens.. Harry's horse, QHP, Epplejeck, Amigo etc etc.
Nu heb ik de 2 dekens op elkaar gelegd en nou was de deken met meer vulling ook nog rond de 5 cm korter dan de 200 grams..
Ik mag de dekens opsturen en op internet kijken wat voor spullen ik voor mijn aankoopbedrag terug wil hebben..
Morgen dus maar even op internet kijken wat ik nu wil hebben en mn spullen terug sturen.
Volgens mij was die aanbieding in Januari, vind het erg netjes van ze dat ik het nu nog mag ruilen.
Top service!
Natasja91 schreef:Jij hebt dus een product gekocht wat niet in orde is (aangegeven maat klopt niet met lengte van deken), maar je krijgt geen geld terug. Ze bieden je een 'waardebon' aan dus de omzet blijft van hen. Dus of ik het heel klantvriendelijk vind? Ik weet het niet..