Kapotte rijbroek, geen geld terug?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ebony170511

Re: Kapotte rijbroek, geen geld terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 23:59

Ik had toen twee vliegendekensmet hals mee, om de juiste maat te passen.
Maar ik kreeg netjes mijn geld terug van die andere die te groot was.
En wat betreft de klantvriendelijkheid...
Bij mij hijgen ze juist in me nek zodra ik de winkel binnen kom...dat is ook niks kan ik je vertellen...haha

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 07:57

Is ook slecht!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 09:37

Ebony170511 schreef:
Bij mij hijgen ze juist in me nek zodra ik de winkel binnen kom...dat is ook niks kan ik je vertellen...haha

Je komt teveel :P

Ebony170511

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:36

kiki1976 schreef:
Ebony170511 schreef:

Je komt teveel :P

dat zegt mijn man ook al...haha

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:12

Tja hoeveel keer was je tijdens de uitverkoop terug gegaan :D

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:22

Ik ben positief!

Ik heb vandaag met Ooteman gebelt.
Ik had afgelopen keer dat ze die mega aanbiedingen hadden met dekens, kleding, etc etc 2 dekens besteld van het merk Vantaggio.

Omdat ik nog goede dekens om had, heb ik ze nieuw in de kast gelegd en wou ik gister dus de 200 grams deken over doen.
Deken mee naar stal genomen, wil ik 'm om doen, past ie gewoon niet. Terwijl ik altijd maat 205 heb, van alle dekens.. Harry's horse, QHP, Epplejeck, Amigo etc etc.

Nu heb ik de 2 dekens op elkaar gelegd en nou was de deken met meer vulling ook nog rond de 5 cm korter dan de 200 grams..

Ik mag de dekens opsturen en op internet kijken wat voor spullen ik voor mijn aankoopbedrag terug wil hebben..
Morgen dus maar even op internet kijken wat ik nu wil hebben en mn spullen terug sturen.

Volgens mij was die aanbieding in Januari, vind het erg netjes van ze dat ik het nu nog mag ruilen.
Top service!

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:03

Maar je krijgt dus geen geld terug?

Je deken wordt omgeruild voor andere artikelen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:10

Marisjuuuuuh schreef:
Ik ben positief!

Ik heb vandaag met Ooteman gebelt.
Ik had afgelopen keer dat ze die mega aanbiedingen hadden met dekens, kleding, etc etc 2 dekens besteld van het merk Vantaggio.

Omdat ik nog goede dekens om had, heb ik ze nieuw in de kast gelegd en wou ik gister dus de 200 grams deken over doen.
Deken mee naar stal genomen, wil ik 'm om doen, past ie gewoon niet. Terwijl ik altijd maat 205 heb, van alle dekens.. Harry's horse, QHP, Epplejeck, Amigo etc etc.

Nu heb ik de 2 dekens op elkaar gelegd en nou was de deken met meer vulling ook nog rond de 5 cm korter dan de 200 grams..

Ik mag de dekens opsturen en op internet kijken wat voor spullen ik voor mijn aankoopbedrag terug wil hebben..
Morgen dus maar even op internet kijken wat ik nu wil hebben en mn spullen terug sturen.

Volgens mij was die aanbieding in Januari, vind het erg netjes van ze dat ik het nu nog mag ruilen.
Top service!

Ik geloof er wenig van om eerlijk te zijn dat je na 10 mnd een uitverkoopartikel mag omruilen.... Terwijl ze het in de winkel al niet willen doen als de deken de andere dag omgeruild zou worden....

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 00:11

En het is toch écht de waarheid..
Ik heb gister met ze gebelt, ik ga morgen het pakketje opsturen met een briefje er bij wat ik er voor terug wil hebben:)!

Meneer die ik aan de telefoon had vroeg om mijn naam en kon precies vertellen wat ik besteld heb, het was geen probleem. Ik kreeg een retour formulier toegestuurd via de mail :)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 07:33

Jij hebt dus een product gekocht wat niet in orde is (aangegeven maat klopt niet met lengte van deken), maar je krijgt geen geld terug. Ze bieden je een 'waardebon' aan dus de omzet blijft van hen. Dus of ik het heel klantvriendelijk vind? Ik weet het niet..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 07:37

Ik vind dat je een nieuwe broek zou moeten krijgen, indien deze er niet is eventueel een soort gelijke met eventueel zelfde prijs of iets. Maar vind het niet netjes, je denkt voor 45 euro, toch nog redelijk bedrag, een mooie rijbroek te hebben gekocht en krijg je dit. Tuurlijk een keer een slechte ertussen kan, maar ook de klant zelf niet terugbellen en dat die erachter aan moet vind ik wel erg slecht...Heb je uiteindelijk nog wat gehoord of lees ik erover heen ?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:18

Natasja91 schreef:
Jij hebt dus een product gekocht wat niet in orde is (aangegeven maat klopt niet met lengte van deken), maar je krijgt geen geld terug. Ze bieden je een 'waardebon' aan dus de omzet blijft van hen. Dus of ik het heel klantvriendelijk vind? Ik weet het niet..

Nou, na 10 maanden vind ik het meer dan schappelijk hoor! Product gekocht wat niet orde was...mwah ook niet mee eens. Dekens kunnen qua maat nu eenmaal verschillen.

Ik ben blij dat je je broek terugkrijgt (althans, ik hoop dat het gaat lukken haha!). Ik ben ook alleen maar positief over Ooteman, nooit problemen gehad en zelfs duurdere spullen gekregen omdat iets niet meer te leveren was (en vantevoren keurig gebeld en mocht de bestelling ook annuleren).

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 10:33

Mioux, als het goed is wordt hij vandaag (alsnog gemaakt) afgeleverd bij Ooteman en bellen ze me. Staat ook wel ergens in het topic, weet niet precies waar :+

Zap, daar heb je wel gelijk in hoor. Ben nu alleen bevooroordeeld denk ik :D :D
Ik had ook nooit slechte ervaringen gehad maar dat positieve was nu in een keer weg.

Steffie2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 21:56

Als een product zo snel stuk is, horen ze gewoon geld terug te geven en je niet af te schepen met een tegoedbon. Ik zou me nog wel drie keer bedenken voordat ik daar ooit zo'n rijbroek haal.