Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DeMolenhoek schreef:Alle paarden die ik koop ontworm ik standaard als ze komen. Bloedonderzoek? Koper betaald! Maar nee, ik moet dit allemaal doen en dan nog voor 2000 euro aan gratis spullen erbij geven? Hoeveel denken ze dat ik verdien? Ik heb nog 4 andere lopen en binnenkort 5. Ik maak al zoveel verlies, maar in de redenatie: Als ze nog een winter blijft kost ze me toch nog zoveel stalgeld... Maar dit gaat niet meer... Het is toch niet de gewoonte alles erbij te geven? En als je een prijs afspreekt, contract opstelt etc. Ondertussen rijden ze er lekker mee maar ik heb nog geen geld, en zoals dit doorgaat zal ik ook niet veel geld meer overhouden aan dit paard. Dit kan zo niet verder...

DeMolenhoek schreef:Het is dat ik ze ken, anders was ik er ook klaar mee. Ik weet dat ze er een goede thuis krijgt. Maar mijn geduld begint op te raken.
Poiuytrewq schreef:Waar is ts eigenlijk?! Ik begin nu erg nieuwsgierig te worden met hoe het ervoor staat

Mensen hebben hun excuses aangeboden, gezegd niet te weten dat hun dochter zo deed en komen volgende week zaterdag het resterende bedrag brengen. Mijn vader maakte duidelijk dat je aan een paard altijd kosten hebt (reactie: Echt????) Nou, ze hebben wel het contract getekend dat ik heb opgesteld, en dat is echt waterdicht naar mijn kant. Ik denk dat zelfs het kleinste schrammetje erin staat. Maar het was al duidelijk, ik ben maar een 'meisje' en ze dachten inderdaad even over mij te lopen. En het probleem is dat ik dan ook zo een kalf ben die daarin trapt...