Allemaal echt super bedankt voor de inzet, nogmaals.
Misschien zijn hier nog creatieve mensen die nog wat andere ideeën hebben die ik op een speelse wijze over kan brengen aan de kids? Filmmatriaal is leuk, maar de meeste activiteiten zijn voor de rust van de kinderen en een kind met adhd naar een filmpje laten kijken is niet heel erg handig.
@Peppertree, de kinderen komen bij mij voor dagbesteding. Dit zal ongeveer per kind 2 x in de week een middag zijn van 4 uur. De kinderen komen hier om o.a. het paardrijden onder de knie te krijgen, maar ook helpen met de verzorging van de paarden. Tevens hebben we een beestenweitje, met geitjes, kippen, cavia's en een konijn, hier kunnen de kids even lekker tot rust komen en genieten van de natuur en het leren omgaan met dieren. Ook wil ik zo nu en dan even heel wat anders gaan doen, denk aan, pannekoeken bakken, knutselen en zo zijn er nog wel tig andere dingen die ik in gedachten heb om te kunnen doen maar het is natuurlijk afhankelijk van wat de kids hebben, bijv. een serieus spel gaan doen gaat vaak niet werken, geen geduld, woede aanvallen e.d.