Goede paardenjas? Welke hebben jullie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Re: Goede paardenjas? Welke hebben jullie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 11:48

Ik heb mijn ski jack binnen, en ik moet eerlijk zeggen dat hij nog beter bevalt dan mijn MH jas die ik hiervoor had. De jas is mooi getaileerd, lichtgewicht lekker warm en toch ademend, hij ritselt niet zoals de MH en dat voor 60 euro! http://www.skiwebshop.nl/skikleding/dam ... del-zwart/ deze is het.

Gr Claudia

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:02

ik heb van de week een blauwe jas gekocht van equi therme. beetje bomber model . was 65 euro en heeft de eerste flinke regen buien overleeft, is heerlijk warm ook op de scooter en zit heerlijk!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 12:05

Om mee te rijden heb ik een PK. Voor gewoon op stal etc heb ik een langere jas tot de knie, is gewoon een jas van de C&A. Is lekker warm en waterafstotend.

Mirr89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 22:11

Ik rijd in de winter meestal ook met mijn Subscribe jas, daar kan ik ook nog wel wat laagjes onder dragen. Ze zijn water- en windafstotend en daardoor heb ik weinig last van de kou. Voor de rest rijd ik wel eens met een oude winterjas van Esprit.
En anders... even wachten tot ruitersportzaken weer korting hebben. Divoza heeft nu 15% =)

Karlijnxs16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 21:13

Ik gebruik eigenlijk altijd oude jassen die vies mogen worden :D

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:34

Ik heb een eurostar parka, dit wordt de 4e winter geloof ik al. Hij wordt wat vaal maar nog heerlijk warm. Als het echt hard vriest doe ik er vaak nog een softshell jasje onder, koukleum.. :))

Shylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:41

Ik heb een oeroude maar onverwoestbare waxjas van het merk Sandown. De wax is er ondertussen al af maar hij is zo heerlijk warm en er past veel in de jaszakken (eten, telefoon, handschoenen etc.). :P
Hmm, ik zit een beetje op internet te kijken.... ik denk dat het merk al niet eens meer bestaat... kun je nagaan hoe oud die jas al is! Hij is al tweedehands en ik ben er ingegroeid zeg maar. ;)

Nou, het merk kan ik je dus niet meer aanbevelen, maar een waxjas is wel ideaal! ;)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:35

Ik heb er een van Equitheme, heb hem al 2 jaar geloof ik en hij ziet er nog steeds super uit. :j
Het is geen winterjas, maar meer voor in de herfst en de lente. Voor in de winter gebruik ik een "normale" jas, van Only.