Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

manonnevot schreef:het ziet denk ik niet uit maar het is wel warm
lisaxxlove schreef:als je paard er niet bang voor is zou het kunnen.
Ik ken zelfs iemand die In een skibroek een paard in heeft gereden..
Leert hij ook om niet bang te zijn Voor vreemde geluiden...

Kyralicious_ schreef:Ik denk dat het mogelijk is, maar of het comfortabel is is een ander verhaal.
Een skibroek heeft namelijk gewoon naden aan de binnenkant zitten en ik denk, helaas voor jou, dat dit ontzettend gaat schuren!
GamblersCup schreef:manonnevot schreef:het ziet denk ik niet uit maar het is wel warm
Dank je (foto gezien? Gewoon wat dikker ingepakt)
lisaxxlove schreef:als je paard er niet bang voor is zou het kunnen.
Ik ken zelfs iemand die In een skibroek een paard in heeft gereden..
Leert hij ook om niet bang te zijn Voor vreemde geluiden...
Ehm, zo'n broek maakt helemaal geen raar geluid?!? Je hoort niks hoor, dus dat inrijden met skibroek is helemaal niet bijzonderKyralicious_ schreef:Ik denk dat het mogelijk is, maar of het comfortabel is is een ander verhaal.
Een skibroek heeft namelijk gewoon naden aan de binnenkant zitten en ik denk, helaas voor jou, dat dit ontzettend gaat schuren!
Die naden zijn zó dun, die voel je niet. Je hebt natuurlijk ook nog een rijbroek onder die skibroek aan, dus echt geen last van schuren hoor!
EL4a1990 schreef:Een skibroek is met dit weer wel wat overdreven denk ik! je zou kunnen overwegen om deze http://www.ej.nl/products/10000102/4900014/RAIN+LEGS
te kopen..
Kun je gewoon om je middel doen en pas als het gaat regenen die pijpen naar beneden doen zegmaar.
ben wat dat betreft dus niet zoveel gewend