Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Een papier kan ook nog kwijtraken of gewoon niet aangevraagd zijn en daar wordt de pony echt niet ineens slechter van
Die kinderen weten gewoon niet wat ze missen
en hij rijdt niet in de selecties ofzo, maar is wel supereerlijk bezig met zijn pony's

kan ik me niets bij voorstellen...maar zoals ik al eerder zei is dat natuurlijk helemaal persoonlijk.
Nou is hij ook niet de grootste sul die je kunt bedenken, hij is wel een beetje brutaal en sterk maar toch, ze durft hem niet eens te aaien.. Steunen doen ze me wel, in de financiele zin dan, maar ze weten er verder helemaal niets vanaf. Vind ik wel jammer soms, zou liever willen dat ze bijvoorbeeld ook (goed) konden rijden en me les konden geven of wat dan ook...maar ja, niet iedereen wordt daarmee geboren he..
kan super rijden leuke maar hele eigenwijze pony ! maar volgens mij zit zij rijt zij ook al vanaf kleins af aan......
Ben ik een talent????
Ben 14 jaar Z1 dressuur, en vorig jaar M1 dressuur met een andere pony. Allebei de pony's hebben al Z gelopen ( een daarvan loopt nu EK ) en de andere kan het wel maar heeft er niet altijd zin in ( vind alles best tot dat ie echt aan het werk moet)
INkie schreef:vraagje:Ben ik een talent????
Ben 14 jaar Z1 dressuur, en vorig jaar M1 dressuur met een andere pony. Allebei de pony's hebben al Z gelopen ( een daarvan loopt nu EK ) en de andere kan het wel maar heeft er niet altijd zin in ( vind alles best tot dat ie echt aan het werk moet)
Ik ben nu ondertussen Z+2 en ben al eens Gelders Kampioen geweest en 5e geworden op de Hippiade.
manege.