Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara88 schreef:Ik heb vandaag op stal een Amigo deken van een stalgenootje geprobeerd en helaas lag deze niet mooi. Hij zat duidelijk te strak bij de schouder, een maat groter zie ik niet zitten omdat ik dan denk dat hij echt te groot is. Dus ik vrees dat de Amigo toch af gaat vallen.
Citaat:De Horseware dekens zijn in vergelijking met de Bucas dekens qua ruglengte iets korter en qua lengte naar beneden iets langer. De Bucas dekens zijn in vergelijking met de Horseware dekens qua ruglengte iets langer en qua lengte naar beneden iets korter. Wanneer u een kort en breed paard heeft zal een standaard Horseware deken vaak beter passen en wanneer u een lang en smal paard heeft zal een standaard Bucas deken vaak beter passen. Maar beide merken hebben ook dekens in hun assortiment met speciale pasvormen.
snottebel schreef:Daarin tegen heb ik ook een Bravo gekocht voor dit seizoen, ook 1.83.
Deze valt veel groter! Wellicht omdat je er onderdekens aan vast kunt maken?
Nouvel schreef:snottebel schreef:Daarin tegen heb ik ook een Bravo gekocht voor dit seizoen, ook 1.83.
Deze valt veel groter! Wellicht omdat je er onderdekens aan vast kunt maken?
ja bizar...
ik heb had al een rode dunne amigo, die pastte precies op mijn jonge paard, had in die maat ook een paar liners aangeschaft...
toen zag ik een amigo bravo, met aansluiting voor de liners, te koop staan, dus die erbij gekocht, handig om de liners vast te maken!
maar die lijkt inderdaad ruimer te vallen, want die is gewoon soort te groot nog...