Hahahaha, ach die woorden zijn allemaal bijna t zelfde als Nederlands. Valt best mee
JdB
Geplaatst: 06-10-12 14:23
wauw die laarzen zijn gaaf, en hebben jullie ze al binnen?
SternPhoto
Geplaatst: 06-10-12 14:27
ik heb ze maar dan een ander kleurtje, heb ze egaal zwart. Mij bevallen ze heel goed, nooit koude voeten/tenen, maar zijn wel behoorlijk krap bij mijn kuiten. Nu heb ik wel plofkuiten, een maat grote besteld en in de weit, maar toch.
verder heb ik ook die schoenen die van de onderkant regenlaarzen zijn en bovenkant leer. bevallen me ook erg goed.. ben erg tevreden over kreamer
Ik heb ze nog niet besteld (Onverwachte dierenarts rekeningen hebben de bestelling verpest). Dus volgende maand maar weer proberen
_Linn_
Geplaatst: 22-11-12 17:02
Hallo,
ik wil ook graag thermolaarzen gaan kopen en nu vond ik deze laarzen wel erg mooi. Ik zou ze dan graag in het bruin willen hebben. Ik zag dat iemand deze laarzen al binnen had, hoe bevallen ze? Zijn ze echt lekker warm en kan je er goed mee door de blub lopen?
En je moet dus echt een maat groter? Ik heb meestal maat 40, soms 41. Moet ik dan 41 nemen? En de maat die bij weite staat is de kuitmaat?
Silence
Ik heb daar ook al een paar keer besteld. Wij doen niet aan internetbankieren en dan moet je het van te voren overmaken. Is geen probleem want ze leveren netjes. Verzendkosten vind ik wel erg veel. Bij retourneren is het een nadeel dat je je geld niet terug krijgt maar cheques die je dan alleen bij hen kunt gebruiken.