Voor de zoveelste keer afgezegd voor het jureren..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:36

criollolover schreef:
Jumpie schreef:
Ik ben dan geen Jury maar merk wel dat de laatste jaren, de wedstrijden ongelooflijk dun bezocht worden. Erg jammer! Vroeger moest je je optijd opgegeven als je je er tussen wou komen, tegenwoordig geef je je een dag van te voren op en kun je nog meerijden. Dan heb ik het over de provincie Groningen en een stukje Friesland en Drenthe

Ik kom uit de provincie drenthe en bij ons zijn er echt altijd wachtlijsten, Tolbert, Bakkeveen, Siegerswoude, al heel vaak 4 week van te voren een update dat de wedstrijd al vol zit!

Nou dan kom je uit een andere provincie Drenthe dan ik zeker? :+ De plaatsen die je noemt zijn overigens Friesland.. Ik jureer in Drenthe en word hier vaak afgebeld ivm weinig deelname ;)

gomir

Re: Voor de zoveelste keer afgezegd voor het jureren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:05

Tolbert ligt in Groningen Relaxed, laat ze je daar maar niet horen dat je het Friesland noemt ;)
En ik hoor onder de juryleden in Drenthe/Groningen en Friesland toch ook regelmatig dat ze een weekend voor niets hebben vrijgehouden dus zo vol zitten de meeste concoursen ook weer niet.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:07

Moska schreef:
Ik zit zelf in de organisatie van de wedstrijd in mijn onderschrift, maar waar wij vorige jaren met wachtlijsten moesten werken, hebben we dit jaar nog zoveel ruimte over dat we er over denken om een dagdeel te laten vervallen en dan moeten we idd een jury afbellen. Weliswaar gaan we dat dit weekend beslissen, dus dan kunnen we een week van te voren nog het betreffende jurylid inlichten. Maar de mindere deelname is opvallend. Omdat de pony opgaves de afgelopen keer al tegenvielen hadden we een rubriek minder op zondag, maar ook nu zitten we niet vol. We zijn al een kleine wedstrijd, maar er zijn in de omgeving heel veel kleine(re) wedstrijden bijgekomen en sowieso valt het mij op dat veel wedstrijden minder deelname hebben. Ook de grotere concoursen in de buurt.

En wedstrijden zijn zo duur geworden dat het niet meer 'grappig' is om elke week leuk op concour te gaan. Want even starten met meerdere paarden en je bent een hoop geld minder. Prijzen zijn opvallend verhoogd.