Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).. Maar vind het dus zo lastig welke dekens ik nu aan zal schaffen..
), 200 grams uit mijn hoofd.. (voor €95,- , is dat een redelijke prijs? bijna niet gebruikt)Aranel schreef:Vorig jaar is mijn paard één keer geschoren, hoop dat ik het dit jaar daar ook mee red. Naast dat scheren natuurlijk best prijzig is, is hij in de week nadat hij geschoren is echt een BOM. Stapte vorig jaar op nadat hij geschoren was, lag er met 2 minuten weer naast![]()
Het valt me nu mee hoe dik hij in het haar zit, ik hoop dus dat ik het uit kan stellen tot eind oktober/november, net als vorig jaar

)
Overdag heeft hij dan meestal gewoon een regendeken (met fleecedeken eronder soms) om en s'nachts en s'avonds een 200 grams winterdeken met fleecedeken onder. En als het echt koud word een 400 grams deken (ook met fleecedeken eronder)
Dahlia schreef:Vraagje trouwens.. Ik zie wel is geschoren paarden met sterren enzo op hun kont, erg leuk vind ik dat..
Maar.. zou dat bij een schimmel zichtbaar zijn?![]()
![]()
Kan ook nergens een voorbeeld vinden
Dniekje schreef:ik heb haar vanavond geschoren, kwam zoals gewoonlijk weer een heel pak vanaf! pony was er ook erg blij mee! straks nog even controleren of ze warm genoeg blijft. en andere deken op doenze heeft er nu nog 1 op om op te drogen, had dr nog even lekker gewassen om de losse haren eraf te halen.
Cayenne schreef:Januari was voor mij wel het uiterste omdat je later de ontwikkeling van de zomervacht verstoord.
ik rij wedstrijden met hem en hij is 17